Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har i grunnen alltid vært ganske fornøyd, men i løpet av de to siste årene har dessvere prisen økt ganske mye. Hadde i mange år strømavtale uten fastpris, og konkurransedyktig påslag per kw/t. I 2023 syvdoblet utgifter til strømselskapet seg, ved at avtalen ble endret til høyere påslag og med fastpris. I år økte de igjen prisene med over 20 %, egentlig uten begrunnelse. Jeg er skeptisk til at GEs kostnader har økt såpass mye mer enn alle andre de siste 12 månedene. Utgiftene til strømselskapet er det eneste man får gjort noe med. Selv om de utgjør en "liten" del av strømregningen, fikk jeg etter hvert avsmak på grunn av de relativt store prisøkningene. Jeg har snakket med kundeservice en gang på 10 år. Selv om det var en positiv opplevelse, rettferdiggjør det dessverre ikke prisøkningene for meg. Som følge av prisøkningene hadde jeg et lite håp om at appen skulle bli bedre, men synes egentlig ikke det. Så da satt jeg igjen med langt høye priser uten å få noe igjen for det. Har fortsatt godt inntrykk av selskapet, men nå er det dessverre bare Fjordkraft med god kundeservice.
Hei Stavros! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du har vært ganske fornøyd og har et godt inntrykk av oss. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre samt sikre en sunn og bærekraftig økonomi, er prisøkningen en nødvendighet. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har byttet tilbake til GE. Pris er alltid viktig. Men GE har den beste kundeservice. Viktig å få raskt svar, og ikke minst,slippe å forholde seg til roboter og talemaskiner!
Hei Anne! Takk for hyggelige ord og velkommen tilbake :-) Vi er enige med deg; å snakke med ekte mennesker og få svar når man trenger det er veldig viktig! Det er derfor vi satser på mennesker som kan hjelpe deg :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Trygt og uten skjulte påpluss. Fin app til å følge med på...
Hei Sjur! Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Vi er glade for at du føler deg trygg som kunde, for det er veldig viktig for oss! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Forutsigbart, enkel app å bruke. Fantastisk kundeservice hver gang man tar kontakt. Ett ryddig og trygt strømselsap.
Hei Linda! Tusen takk for fine ord! Vi er glade for å høre at du er kjempefornøyd, både med kundeservice og appen. At du anser oss som et ryddig og trygt strømselskap betyr mye for oss, for det er akkurat det vi både ønsker og skal være! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er veldig fornøyd med Gudbrandsdalen energi! Alltid super behandling
Hei Morten! Takk for flott omtale, det setter vi stor pris på! Det er veldig hyggelig å høre at du er veldig fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Spot er vel best. Hørt at dere er best kåret i landet på pris
Hei Grethe! Takk for god tilbakemelding. Slik markedet har utviklet seg, mener vi at spotpris er best ja :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fantastisk kundeservice både på tlf og mail. Blir i godt humør av å snakke med dere. Lettfattelig app. Har vært kunde i flere år nå og har aldri angret på det.
Hei Jan! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på. Ikke minst blir vi både stolte og glade for å høre at du føler deg ivaretatt som kunde, for det er veldig viktig for oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon