Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde GE lenge, byttet til noen andre et år, men er nå tilbake. Virker å ha jevnt gode priser.
Hei Thomas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har oppfølging av to strømavtaler. Får kun frem min side for den ene.
Hei Jan! Som standard vises alle målere som står registrert på samme person. Jeg anbefaler derfor at du kontakter vårt kundesenter så vi får sett på din spesifikke sak. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Svært bra og hyggelige behandlere. Info på mail ganske hyppig under denne fortvilte situasjonen med "tyske priser". Vi skulle aldri vært med i Aceravtalen! T.K
Hei Tor! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Billig strøm er meget viktig for meg og min familieøkonomi, syntes at strøm er sjeldent dyrt for tiden
Hei Olav! Det forstår vi veldig godt. Ta gjerne kontakt med oss for rådgiving i forhold til forbruk og hvilken strømavtale som er best å velge nå i vinter. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Oversiktlig app med den infoen jeg trenger for å følge med på forbruket vårt.
Hei Jonny! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har god erfaring med selskapet men synes at de har fokus på mye annet ennet enn strøm nå som prisen på strøm øker.
Hei Einar! Takk for tilbakemelding som vi tar med oss videre. Strøm har vært og vil alltid være vår hovedprioritet. For eksempel gjennom tjenester som hjelper kunden å redusere strømforbruket. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Alltid lett tilgjengelig på telefon, men prisen synes etter hvert lite konkurransedyktig.
Hei Sven! Takk for tilbakemeldingen. Vi er opptatt av å være konkurransedyktige, så vi kjenner oss ikke helt i igjen i påstanden din. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, så kan vi se på avtalen din. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice