Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Spurte pent om de kunne hjelpe meg med å få SMS engangskode funksjonen til å fungere. Så fikk et svar, men selv etter det hjalp det heller ikke, dessverre. Så spurte jeg igjen om noen andre der kanskje visste noe? Ingen svar. Så spør jeg igjen på e-post et par dager senere, men fremdeles ingen svar. Virker som om de bare lot alt ligge. Skuffende :-(
Pris er grei nok, men gebyr for manglende avtalegiro selv om man har efaktura er en uting. Tidligere var det gebyr for papirfaktura, og det kunne man forstå. Vurderer å bytte til annet selskap.
Virkelig bare ute etter pengene dine, best-i-test er bare svada - står til stryk.
Kan bare stille meg 100% bak de andres klager på sleipe gebyrer og vilkår fra dette selskapet! Ble selv overrasket over gebyr på manglende AvtaleFaktura til tross for at jeg mente meg sikker på at markedsspotpris ikke hadde et slik krav, men med en ekstra nærlesing av vilkårene så gjelder det åpenbart ikke markedsspotspris avtaler som sådan men bare en bestemt "M"arkedsspotpris avtale (med stort "M") som da refererte til ett bestemt produkt. Sleipt, rett og slett. Hadde ellers akkurat blitt kunde, men nå må jeg vurdere å bytte leverandør igjen av ren og skjær prinsipp. AvtaleFaktura er en uting der folk ender opp med å betale uten å vite hva de betaler for fakturainformasjonen blir først tilgjengelig flere uker etter betalingen er lagt til forfall; et system velegnet for lureri. Kundeservice består av en robot, så det er bare bortkastet tid.
Vanskelig å komme i kontakt med, kun en dum robot på kundesvar. Stiller spørsmål om hvorfor strømpris på fakturert er mye høyere enn oppdaterte strømpriser på bytt.no, elskling.no forbruker osv.... Gidder ikke å svare.
Aldri hatt noe problem med Gudbrandsdal Energi, vært i kontakt noen ganger bare. Å dem fikser det meste, fort også. At prisen går opp å ned vet vi alle, i vinter fikk vel alle ett sjokk pga prisen. Men det gjaldt jo i andre selskaper også. Så tusen takk for god service
Billig og komme inn. Men ser nå etter å ha vært kunde i mange år at de justerer prisen opp. Skuffet. Over 51 øre til ny avtale som gir 60 dager 35 øre. Og etter dette flytende felles strøm som i dag er litt under 43 øre. Lirer folk til at man til en hver tid har beste pris. Bytt hvert kvartal er min oppfatning. Lureri!