Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan bare stille meg 100% bak de andres klager på sleipe gebyrer og vilkår fra dette selskapet! Ble selv overrasket over gebyr på manglende AvtaleFaktura til tross for at jeg mente meg sikker på at markedsspotpris ikke hadde et slik krav, men med en ekstra nærlesing av vilkårene så gjelder det åpenbart ikke markedsspotspris avtaler som sådan men bare en bestemt "M"arkedsspotpris avtale (med stort "M") som da refererte til ett bestemt produkt. Sleipt, rett og slett. Hadde ellers akkurat blitt kunde, men nå må jeg vurdere å bytte leverandør igjen av ren og skjær prinsipp. AvtaleFaktura er en uting der folk ender opp med å betale uten å vite hva de betaler for fakturainformasjonen blir først tilgjengelig flere uker etter betalingen er lagt til forfall; et system velegnet for lureri. Kundeservice består av en robot, så det er bare bortkastet tid.
Vanskelig å komme i kontakt med, kun en dum robot på kundesvar. Stiller spørsmål om hvorfor strømpris på fakturert er mye høyere enn oppdaterte strømpriser på bytt.no, elskling.no forbruker osv.... Gidder ikke å svare.
Aldri hatt noe problem med Gudbrandsdal Energi, vært i kontakt noen ganger bare. Å dem fikser det meste, fort også. At prisen går opp å ned vet vi alle, i vinter fikk vel alle ett sjokk pga prisen. Men det gjaldt jo i andre selskaper også. Så tusen takk for god service
Billig og komme inn. Men ser nå etter å ha vært kunde i mange år at de justerer prisen opp. Skuffet. Over 51 øre til ny avtale som gir 60 dager 35 øre. Og etter dette flytende felles strøm som i dag er litt under 43 øre. Lirer folk til at man til en hver tid har beste pris. Bytt hvert kvartal er min oppfatning. Lureri!
To måneder etter at jeg kansellerte avtalen min, gjeninnsatte de den og belastet meg for strøm noen andre brukte. De kan ikke forklare hvorfor de gjorde det og klarer ikke å fikse feilen sin. De tvinger meg til å ringe en ny leietaker, netteier, snart sannsynligvis også gud, men likevel kan ingen forklare hvorfor er jeg fortsatt registrert som betaler for denne strømmåleren.
Kunden er anonym, men vi mener kundens misfornøydhet gjelder denne saken her: Det var flyttet inn ny kunde i boligen som hadde bestilt strømavtale med oppstart tilbake i tid. Ny kunde kansellerte avtalen og din avtale ble reetablert. Vi kontaktet ELHUB nasjonal målerdatabase om saken og de rettet dette manuelt. Dette skulle egentlig ikke kunne skje. ELHUB (Statnett) skriver at dette skjedde fordi den nye kunden ble flyttet inn på en dato tidligere enn utflyttingsdatoen for BRS-201. Gammel kunde blir automatisk flyttet inn igjen ved reversering av innflytting, men det er uheldig at dette skjer når kraftleverandør allerede har fått godkjent BRS-201. Jeg har sendt dette videre til vår utviklingsavdeling som et forbedringsforslag. Vi kan sette sluttdato på kunden 01.05 manuelt og dere vil da motta BRS-305. Det er således ikke Gudbrandsdal Energi som er årsak til at dette har skjedd, men vi vil ordne opp for kunden. Refusjon blir gjort med en gang Hafslund krediterer Nettleiefakturaen.
Gode priser, lite påslag på spot. God kundeservice. Brukervennlig nettside, enkelt og bytte mellom abonnement. Anbefales.
Veldig godt fornøyd med GE. God service, brukbare priser god service og oppfølging.