Haugaland Kraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Å legge ned "skybatteri " er en dårlig løsning for oss som har noen solceller på taket, og som har vært veldig fornøyd med tjenesten deres. Dere burde være såpass innovative at dere kunne finne på en bedre løsning enn å legge ned, som flere andre gjør. DETTE er ikke fremtidsrettet filosofi, og kan umulig være "grønn" tankegang. Jeg forlater dere så snart jeg finner noen som har trua på det grønne skiftet !
Veldig god og stabilavtale. Har sikret min økonomi i trange tider og perioder med galloperende strømpriser.
Endrer vilkær over natten på av taler som gjelder 12 måneder
Gjør plutselig negativ endring i forutser ingen ved inngåelsen av avtale.
Solkonto opphører etter at de måtte gi seg med betalingsløsning på lagring av kwh.
De har endret avtale om solkonto rett gør vi skulle til å få nytte av den, skjønner ikke at dette er lov? Kommer aldri til å bli kunde der igjen , føler meg lurt!
Haugaland Kraft innfører nå et urimelig høyt gebyr på lagret kraft i skybatteriet. Tjenesten blir for meg nå uaktuell. De burde istedenfor et gebyr, satt et tak for hvor mye som kan lagres virtuelt, foreks 5000kwt. Da har de fleste brukerne nok til å redusere vinterens strømregninger betydelig. Tryggheten i å unngå strømregninger på 4-5k var hovedårsaken til at jeg opprettet skybatteri i 2022. Altså forutsigbarhet for familieøkonomien. Det sier seg selv at Haugaland Kraft har mer en nok buffer i sine vannmagasiner, problemet er iveren etter profitt og stadig mindre marginer mtp. Fyllingsgraden. Det frekkeste er at vilkårsendringen ikke ble varslet i vinter, men i August.. De ser aldri mer meg som kunde hos dem. Da de tydeligvis ikke eier skam.