Hurum Kraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig.Oversiktelige og grei å snakke med. Så ja, kikke til
Avtalen jeg har har dessverre 12 mnd binding og koster kr 150 pr mnd som er igjen hvis den brytes, så unngå det. Ellers har de en veldig ok min side på nettet.
Har vært kunde der i flere år. Enkelt å bytte til ny avtale pr. tlf. eller på nett. Veldig fornøyd med kundeservice.
Bra servise får mail vær 3måned.ingen ting å klage på.kunne gjerne hvært litt lavere priser.
Legg på når de ringer. De sender SMS og prøver å få deg som kunde ,selvom du har sagt at du ikke skal ha. De kamuflerer angreskjema, så det ikke er lett å oppdage.
Strøm er strøm, så det handler om pris og kundeservice. Jeg byttet til Hurum Kraft Bare Strøm i våres. Det var først litt krøll med å få opprettet e-faktura, men jeg fikk god hjelp av kundeservice. De svarer raskt på henvendelser, er blide og hjelpsomme, og har e-poster som kan besvares. Juni måned var jo riktig varm og deilig dette året, og det meste foregikk utendørs. Da strømregning for juni kom var den på 34 kroner og 4 blanke øre. Det er første og eneste gang jeg har smilt når strømregningen kom. Att nettleien var 13-14 ganger så høy er jo ikke kraftselskapets feil. Jeg får tenke på de 34,04 kronene til vinteren når forbruket ligger rundt 3000 kwh i måneden (gammelt, dårlig isolert hus).