Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Manglet forutsigbarhet da ingen garanti var gitt at Ishavskraft ikke ville komme med påslag/heving av pris når som helst.
Har verken positive eller negative erfaringer. Funker ok.
Hei Bjørn H. Takk for din tilbakemelding. Dersom du har noen spørsmål eller om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med er det bare å kontakte oss på [email protected] eller telefon 776 12 000. Ha en fin dag :-)
Har mottatt 4 fakturaer merket Opphør på samme måler. Byttet til annen leverandør. Mere rot har jeg aldri sett. Hilsen Morten
Hei Morten. Det var svært leit å høre om dette tilfellet. Her har det tydeligvis skjedd en feil som ikke skal skje. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller telefon 776 12 000 om du ønsker å se nærmere på saken sammen med oss.
De kunne sikkert ha oppgradert, informert meg mere på tlf eller e-post
Hei Eirik, og takk for tilbakemelding. Vi kan alltid bli bedre på informasjon og kommunikasjon, dette er noe vi jobber kontinuerlig med. Hvis du ikke har prøvd appen vår ennå anbefaler vi deg å teste den ut. I den finner du god informasjon om både strømpriser og kostnader, samt forbrukshistorikk og fakturaoversikt: https://www.ishavskraft.no/privat/app/ Her jobber vi også med å få på plass mulighet for varslinger ved for eksempel høye timepriser på strøm. Ta gjerne kontakt med oss på 776 12 000 eller [email protected] hvis du har andre innspill eller kommentarer.
Ved å flytte til Ishavskraft ble antydet fra konsulentselskap å skulle spare årlig kr 4-5000. Ser ennå ingen umiddelbar gevinst fra å ha byttet fra Norgesenergi. Uholdbar og usosial profil på nasjonal strømpris. Nord og Sør Norge må kunne linkes bedre sammens med felles strømforsyning,pris og regulering. Nok kabler ut av landet....!!!
Heisann. Takk for at du kom med tilbakemelding om din opplevelse hos oss. Vi ønsker jo selvsagt å etterleve det du har blitt lovet. Om du føler at du er misfornøyd eller ønsker å ta opp kontakten i henhold til avtalen setter vi pris på om du gir oss et lite vink på [email protected] eller telefon 776 12 000.
Fornøyd så langt, dog litt lite brukervennlig app. Skulle gjerne hatt pushvarsler om når strømprisen er lavest.
Tusen takk for god tilbakemelding Gro, og at du tok deg tid til å kommentere på appen vår. Den ble lansert tidligere i år og er egenutviklet, og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får på den. Vi tar innspillet om pushvarslene videre internt, og ser om vi får til noe lurt her.
Jeg overførte fra Hafslund etter elendig kundebehandling der og trodde jeg inngikk en spotprisavtale med Ishavskraft og en god avtale. To ganger i vinter sendte jeg epost med spørsmål etter svært høye strømregninger i en 70kvm leilighet. Det viser seg nå etter seg ar dette var en innkjøpsavtale som var langt dyrere enn spotpris. Jeg har regelrett blitt ført bak lyset og ikke anbefalt å bytte tross spørsmål. Svært skuffet og anbefaler ikke dette selskapet.
Hei. Det var svært leit å høre om din opplevelse. Vi vil gjerne se nærmere på saken sammen med deg for å eventuelt rette opp det som har blitt feil. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]
Har god erfaring med Ishavkraft, veldig oversiktlige faktura og pålitelige. Ettersom strømmen har blitt dyr, får jeg tilbud om billigere strømavtaler fra andre leverandører. Håper Ishavkraft kan matche dette
Hei, vi håper å kunne ha en så god avtale at du fortsatt ønsker å være kunde hos oss.
Svindel. Styr unna. De rotet med fakturaen. Sendte fakturaen til meg for sent. Så kom det purre gebyr for den fakturaen som de sendte for sent, på neste fakturaen jeg motokk. Jeg ringte og forklarte situasjonen, det gikk bra. Men én mnd senere kom det inkassovarsel på purre gebyret. Og når jeg byttet kraftselskap, så gikk regningene betraktelig ned, uten at strømforbruket sank tilsvarende.
Hei Ola, dette var leit å høre. Så lenge vi har lovet deg å ordne opp i en sak så skal vi stå for det. Hvis du ikke har fått ordnet opp i det inkassovarselet ennå er det fint hvis du kontakter oss på [email protected] slik at vi får sjekket dette.
Det er det mest seriøse selskap jeg har hatt. Jeg har ikke mer og si.Mvh Knut S.
Hei, og takk for gode ord. Vi skal være seriøse og behandle våre kunder ordentlig, og vi er glade for å høre at du har gode erfaringer med oss.
Jeg har vært kunde hos Ishavskraft i rundt 2 år. Før det har jeg hoppet på tilbud gjennom kjøp av elektroniske duppeditter, og har fått meg strømsjokk, økonomisk. Jeg har et nytt hus, og strømleverandøren jeg hadde sendte meg like høye regninger som da jeg hadde byggestrøm. Husker ikke hvordan jeg fant Ishavskraft, men det var ryddig. God service, alt på en regning, du får ikke nettleien fra et annet selskap. Idag ringte jeg Ishavskraft igjen, for jeg har jo fått med meg strømsjokk nummer 2, skyhøye priser. Jeg har nå fått avtale om fastpris på strøm med binding på 3 år. Det skremmer meg ikke, for jeg har ikke tenkt å bytte, om de ikke finner på noe tull da! 😂Sender en hilsen til dama på kundesenteret deres. Hun var hjelpsom og ga meg en god deal. 👍
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Inger 😊 det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som leverandør.
En bra app med fine detaljer om forbruk og kostnad. JEG ER MEGET GODT FORNØYD.
Takk for hyggelige ord Jan. Det er veldig fint å høre at du er meget godt fornøyd med oss som din strømleverandør.
Ingen overraskelser, avtale om markedsstyrt priser
Tusen takk for god tilbakemelding Magnar. Vi presenterer et ærlig regnestykke på regningen hver måned, hvor det klart fremgår hva råvareprisen er, og hva vårt påslag utgjør. Godt å høre at du er fornøyd med dette.
Kort sagt, blir det en annen leverandør. Ishavskraft er en av de dyreste leverandører, dessverre.
Hei Karina. Dette var leit å høre, og vi kjenner oss ikke igjen at vi skal være en av de dyreste strømleverandørene. Det er vanskelig å si noe om årsaken til at du skal ha fått en større regning enn normalt uten at vi har mer informasjon, derfor håper vi at du kan kontakte oss på [email protected] eller telefon 776 12 000 slik at vi får undersøkt saken nærmere.
Jeg skulle inngå en betalingsavtale og får et påslag på kr 4000, kun for denne avtalen ene og alene.. Når sluttfakturaen i utgangspunktet lød på svimlende kr 28.000.. Er dette virkelig lov?? Jeg skal ta dette videre...
Hei Linn. Vi har ingen påslag for å opprette en betalingsavtale, så dette høres veldig rart ut. Håper du kan kontakte oss på [email protected] eller 77612000 slik at vi får sett nærmere på saken.
Jeg fikk et godt tilbud som varer i 2 år. God informasjon om hva tilbudet gikk ut på.
Godt å høre at du er fornøyd med oss så langt og at du har fått god informasjon om avtalen :-) Skulle det dukke opp spørsmål underveis kommer du lett i kontakt med oss på [email protected] eller 776 12 000.