Klarkraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oversiktlig app og fakturs ingen skjulte kostnader
Bytt til klar kraft før det er for sent !!app og priser gjør det bra for meg og jeg sparer penger.
Selskapet kommuniserer troverdig produktinfo også i krevende tider.
Den beste appen som sier daglig om dagens strømpris…hvor mye strøm jeg har brukt og for hvor mye i kroner. Så oversiktelig og grei.
Holder det de lover. Bra informasjon til kunden.Ryddig app.
Ingen tull. Aldri hatt så lave strømregninger som etter at jeg byttet til Klarkraft.
Hei Torill, Takk for hyggelig omtale, det setter vi alltid pris på. Og takk for at du er kunde! Ha en fin uke :) Mvh, Klarkraft
Bra leverandør. Fin hjemmeside og enkelt å følge med forbruk og kostnader.
Takk for det Torbjørn. Godt å høre at du er fornøyd, så skal vi jobbe på for å bli enda bedre :) Mvh, Klarkraft
Markedets enkleste avtale, og den billigste -bortsett fra enkelte lokketilbud fra mindre ærlige selskaper.
Takk for det, og veldig glad for at du er fornøyd kunde. :) Mvh, Klarkraft
Mye trøbbel ned appen ellers fornøyd. Får ikke opp faktura i app. Har ventet 6 mnd på det. De skylder på tekniskfeil heletiden
Hei Knut, Kjedelig å høre at du har slitt med appen. Ved siste fakturering så var det server trøbbel med vårt fakturahotell, så det var problematisk å få opp faktura i app og på min side for en del kunder. Det skal være løst, men det kan fortsatt være noe treghet, og ta noen sekunder før faktura kommer opp. Noen telefonmodeller har også slitt mer enn andre, men vi har sjekket nå og faktura kommer opp hos de som er testet etter rettingen. Håper dette også gjelder deg. Utover det kan jeg fortelle at vi jobber med en ny og oppgradert app som skal være bedre tilpasset flere telefonmodeller, og hvor vi skal få bedre stabilitet for tjenestene. Måler er at denne skal være klar for kunder i løpet av oktober. Mvh, Klarkraft
For dårlig- appen virker ikke stabilt over tid - stadig nødvendig å slette og avinstallere - at det kommer en kommentar fra kunde (-ikke-service) om å ta kontakt med kundeservice for å opprette ny bruker - viser at selskapet ikke helt har kontroll på hva de jobber med. Det bør være selskapet som tar kontakt og rettleder kunden dersom det er problemer hos leverandør.... Vel det er etterhvert flere konkurrenter.....så dersom ikke KlarKraft opptrer mer profesjonelt er det lett å bytte til alternative leverandør.
Hei igjen Øivind, Svaret var ment for å komme i kontakt med deg. Det er ikke så lett å vite hvem du er basert på et brukernavn på bytt.no, så for å sikre at vi kommer i kontakt med deg som er kunden bak brukernavnet her så er det fint om du initierer denne kontakten. Kundeservice står klar til å hjelpe deg på både telefon og epost, som er 21 60 93 00 og [email protected]. Håper det hjelper. Og så nevner jeg igjen at vi jobber med en oppgradert app som skal komme om kort tid. Mvh, Klarkraft
Å lese 2 stykker tar så j**la av pga en app,er helt patetisk. Har nå vøri kunde i over 3 måneder. Både APP å oversikten der inne er helt perfekt. Så heller noe med tlf til folk,for det andre regningene er bare en fryd å få vær måned. Så takker så mye for tilliten klarkraft ;)
Hei Kurtreino, Takk for hyggelige ord, det setter vi virkelig pris på. Så skal vi gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være en fornøyd kunde. :) Mvh, Klarkraft
Meget fornøyd. Går ganske enkelt an å bruke strøm uten dårlig samvittighet!!!! :)
Hei Johnny, Håper sommeren har vært topp. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og vi skal gjøre alt vi kan for at det skal fortsette slik. Mvh, Klarkraft
Veldig enkel prosess og bytte leverandør. Fikk nøyaktig hva eg var lovet. I tillegg så slipper eg nå alt telefonsalget fra min gamle strømleverandør
Hei Håkon, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på :) Mvh, Klarkraft
Vanskelig å kontrollere KlarKraft mot andre leverandører så lenge appen forsvinner til stadighet og ofte er vanskelig å laste ned. Fin oversikt i den korte tid som appen fungerer. Mine stjernetegn settes pga at det er vanskelig å kontrollere når appen forsvinne og det resultere i at man ikke gidder å prøve å lase ned til stadighet. Hvordan angi en anbefaling uten å ha mulighet til kontroll?
Hei Georg, Det var kjedelig å høre at du har utfordringer med appen vår. Vi jobber med en ny versjon av appen som skal komme ut nå etter sommeren, så da håper jeg at problemene du opplever blir løst. Mvh, Klarkraft
Klarkraft er rimelig og redelig! De gir god informasjon på et språk som er lett å forstå. Strømregningen blir forutsigbar og du vet hva du betaler for. Ikkeno lureri!
Hei Jorun, Takk for hyggelige ord. Ha en fortsatt super sommer :) Mvh, Klarkraft
Jeg kan anbefale klarkraft på det sterkeste til alle som vurderer å bytte strømleverandør👍 kjempe hyggelige kundebehandlere. Man må aldri vente i lange tlf køer som ved andre selskaper. Dem er veldig imøtekomme om man ønsker å utsette en faktura oxo. Så her er det 5 stjerner fra meg vertfall 😊
Hei Kevin, Takk for hyggelige ord. Skal videreformidle tilbakemeldingen til kundesenteret. :) Mvh, Klarkraft