Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hoppet i høyet med KlarKraft da de ble kjent for sin forbrukervennlige tilnærming. Startet med gjennomsiklilghet og daglig oversikt over forbruk og utgifter. Men etter en drøy uke kneler appen og oversikten er lik null. Har ikke fnugg av snøring på hva jeg får eller hva jeg betaler. Sammenligner med nordpool daglige priser, men ser ikke helt matchen uten at appen deres starter å levere. Rydd opp!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og innspill. Vi tar med dine tilbakemeldinger til våre utviklere, slik at dette blir rettet opp snarest. Mvh Klarkraft
Endelig et selskap som holder det de lover. Det ser jeg på fakturaen.
Hei Hardy, Det er vårt mål, strøm skal ikke være vanskelig. Vi er glade for at du er fornøyd med ditt kundeforhold. Mvh Klarkraft
Endelig en aktør med en solid strømavtale som ikke endrer seg hele tiden. Selskapet bruker omvendt binding som gjør at jeg som kunde vet at jeg får den gitte prisen i minimum 2 år frem i tid. Dette skaper tillit.
Hei Magnus, Vi er takknemlig for dine fine ord! Omvendt binding er noe vi står innenfor og verdsetter at dette er noe som bemerkes hos deg som kunde. Mvh Klarkraft
Leverer etter avtale og gir meget god oversikt over forbruk, kostnader samt dagens strømpris
Hei Per, Tusen takk for din tilbakemelding, dette synes vi er stas! Vi vil fortsette å jobbe med å utvikle oss, slik at du som kunde vil få det best og mest oversiktlig som mulig. Mvh Klarkraft
Veldig mye i aviser om dagen, og er redd for å bli lurt trill rundt. Klarkraft viser alltid prisen, og du får ingen ubehagelige opplevelser når fakturaen kommer mot slutten av måneden. Jeg liker ærligheten, og ser frem til et lengre kundeforhold. Hvor jeg kan sitte i sofaen, slappe av og ha tillit til min strømregning.
Hei William, Takk for veldig fine ord. Vår visjon er et mer transparent marked, hvor det tydelig kommer frem hva strømmen faktisk koster. Mvh Klarkraft
Er meget fornøyd, alt har gått fint. Er så heldig jeg ikke bor der strømmen er dyrest, men jeg betaler mindre i år en ifjor med mitt gamle selskap selv om spott prisen var lavere ifjor
Hei Helge H, Dette blir vi glade for å høre. Du skal ikke betale mer for strømmen enn hva det faktisk koster. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar med oss dette videre. Mvh Klarkraft
Veldig behjelpelig og rask kundeservice. De har telefon og epost som gjør dem tilgjengelige alle virkedager. Prisen og andre kostnader vises tydelig adskilt på fakturaen.
Hei Philip, Vi setter stor pris på disse fine ordene. Vi ønsker alltid å være behjelpelige, raske og løsningsorientert i alle deler av prosessen. Mvh Klarkraft