Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Kraftriket
3.4
187 verifiserte omtaler

Kraftriket omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
187 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#16
Utmerket
Kraftriket er rangert
#16 av 88 strømselskaper
61%
Bra
61% anbefaler Kraftriket
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 187 omtaler om Kraftriket

FILTRER OMTALER
78
34
19
19
37
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kraftriket
Kraftriket har 187 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rimelig pris og utmerket kundeservice.

Omtale av  Rune

Tallene dere opererer med i denne undersøkelsen stemmer ikke med min faktura. Da blir jo påstandene deres feil! Jeg er fornøyd med pris og service hor Kraftriket og fortsetter som kunde der.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kraftriket?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Føler meg snytt

Omtale av  Jarle

Fikk et flott introduksjonstilbud. Trodde jeg hadde forstått overgangen og at løpende avtale var ok. Men, nei. Oppdaget når jeg sjekket i dag at prisen har vært høy. Byttet umiddelbart når jeg oppdaget dette, men har betalt flere tusen "for mye: siden Januar. Irriterende.

Svar fra Kraftriket
11.08.2021 15:50

Hei Jarle. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Strømprisene har vært forholdsvis høye i hele 2021 og med en spotavtale vil din pris gjenspeiles av gjeldende markedspris til enhver tid. Spotprisen er lik hos alle strømleverandører, det er påslaget som skiller de ulike spotavtalene. Kraftriket endrer til informasjon aldri det avtalte påslaget på noen av sine strømavtaler uten at kunden er informert om dette.

Informasjon.

Omtale av  Forbruker

Jeg motter ingen informasjon fra de. Helt passive.

Svar fra Kraftriket
14.07.2021 10:27

Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen fra Kraftriket. Om det er informasjon du savner er det fint om du tar kontakt med oss, det hender at det ligger feil e-postadresse eller at e-postene som blir sendt feiler av en annen årsak. Sjekk også søppelposten din. Om du har feil e-postadresse er det viktig at vi får korrigert den, slik at du får all informasjon som vi sender angående kundeforholdet ditt. Ønsker deg en fin dag!

Fornøyd med Kraftrike men...

Omtale av  Geirr W

Fornøyd med Kraftrike men Bytt.no er useriøs og bruker ikke rette opplysninger Abb. heter spotutenpåslag 30000kw Jeg trenger ikke 12 mnd avtale som bytt.no sier. Ved mitt forbruk har jeg avtale 5 år på spotutenpåslag.

Uten varsel

Omtale av  Pettern

Prisen steg enormt både på påslag og fast mnd betaling. Dette helt uten noen varsling! Styr unna!

Svar fra Kraftriket
26.04.2021 15:45

Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Det kan og tenkes at du har inngått en avtale der det ved inngåelsen av avtalen ble opplyst om varighet av kampanjen, i slike tilfeller kontakter vi ikke kunden når kampanjeperioden er over. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

For høy pris i forhold til resten av markedet.

Omtale av  Knut

Da startkampanjen går ut har de ikke en rutine på å kontakte kunder som kanskje kunne tenke seg å fortsette i selskapet. Prisen blir da en helt annen. Tror de ville tjent på å ta oppsøkende kontakt med kundene. Nå bytter jeg til annet selskap og vil få strømregninger under 6000 kr igjen.

Svar fra Kraftriket
21.04.2021 14:38

Hei Knut. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill dersom du hadde hatt ønske om å bli kontaktet på andre måter enn e-post.

Avtalen endret seg etter to mnd

Omtale av  Anette R

Lurepris da avtalen kun varte i to måneder før det ikke lenger var noen garanti for lav pris. Da viste det seg at det ikke var så billig likevel. Ikke verdt å bytte til.

Kraftriket har 187 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kraftriket mener

Kraftriket

Har tilegnet profilen
Kraftriket deltar på Bytt.no

Kraftriket har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kraftriket besvarer omtaler

Kraftriket har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kraftriket henter ikke inn tilbakemeldinger

Kraftriket benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR