Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tallene dere opererer med i denne undersøkelsen stemmer ikke med min faktura. Da blir jo påstandene deres feil! Jeg er fornøyd med pris og service hor Kraftriket og fortsetter som kunde der.
Fikk et flott introduksjonstilbud. Trodde jeg hadde forstått overgangen og at løpende avtale var ok. Men, nei. Oppdaget når jeg sjekket i dag at prisen har vært høy. Byttet umiddelbart når jeg oppdaget dette, men har betalt flere tusen "for mye: siden Januar. Irriterende.
Hei Jarle. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Strømprisene har vært forholdsvis høye i hele 2021 og med en spotavtale vil din pris gjenspeiles av gjeldende markedspris til enhver tid. Spotprisen er lik hos alle strømleverandører, det er påslaget som skiller de ulike spotavtalene. Kraftriket endrer til informasjon aldri det avtalte påslaget på noen av sine strømavtaler uten at kunden er informert om dette.
Jeg motter ingen informasjon fra de. Helt passive.
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen fra Kraftriket. Om det er informasjon du savner er det fint om du tar kontakt med oss, det hender at det ligger feil e-postadresse eller at e-postene som blir sendt feiler av en annen årsak. Sjekk også søppelposten din. Om du har feil e-postadresse er det viktig at vi får korrigert den, slik at du får all informasjon som vi sender angående kundeforholdet ditt. Ønsker deg en fin dag!
Fornøyd med Kraftrike men Bytt.no er useriøs og bruker ikke rette opplysninger Abb. heter spotutenpåslag 30000kw Jeg trenger ikke 12 mnd avtale som bytt.no sier. Ved mitt forbruk har jeg avtale 5 år på spotutenpåslag.
Prisen steg enormt både på påslag og fast mnd betaling. Dette helt uten noen varsling! Styr unna!
Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Det kan og tenkes at du har inngått en avtale der det ved inngåelsen av avtalen ble opplyst om varighet av kampanjen, i slike tilfeller kontakter vi ikke kunden når kampanjeperioden er over. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill.
Da startkampanjen går ut har de ikke en rutine på å kontakte kunder som kanskje kunne tenke seg å fortsette i selskapet. Prisen blir da en helt annen. Tror de ville tjent på å ta oppsøkende kontakt med kundene. Nå bytter jeg til annet selskap og vil få strømregninger under 6000 kr igjen.
Hei Knut. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill dersom du hadde hatt ønske om å bli kontaktet på andre måter enn e-post.
Lurepris da avtalen kun varte i to måneder før det ikke lenger var noen garanti for lav pris. Da viste det seg at det ikke var så billig likevel. Ikke verdt å bytte til.