Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk et tilbud på tlf. Men da de sendte den på melding så blei den dyrere en den som ble lovet.
Opplever at strømselskapet er god på pris og til å stole på
Uferdig applikasjon som mangler vesentlige funksjoner, som å kunne lese spotpris time for time. Applikasjonen funger er oftere nede enn man kan få brukt den og for å smartlade bilen må en betale ekstra for en tredjeparts-app som ikke klarer å lese strømprisene, slik at den da ikke «smartlader»….
Ikke mye å spare på noen annan avtale. Beholder derfor Coop-avtalen min.
Bra kundeservice, men ligger kr 800,-/år over rimeligste leverandør i flg bytt.no så…
For øyeblikket Fjordkraft selger kwt for 1,85 kr. LOS selger for 2,54. Det er søndag kl 10.45. Sammenlignet siste noen dager prisen for begge leverandører på LOS sin mobilapp og Fjordkraft sin. Har sagt at jeg aldri skal bytte igjen til Fjordkraft, men dere er enda dyrere. I tillegg til det, dere lurer om prisen. Dere påstår at dere selger på innkjøpspris og alle leverandører som selger til innkjøpspris selger på likt pris. Hvorfor selger dere i forskjellige punkter av dagen med nesten ei krone dyrere enn Fjordkraft? Finner en annet og aldri mer hos LOS
God kommunikasjon og oppfølging. Rask og god service. Stabilt.
Jeg byttet til Los pga at mitt daværende strømselskap var sene med fakturen. Og da den kom var det et annet selskap jeg betalte til, så da var det tid for bytte. Siden jeg har Coop medlemskap så har de en avtale med Los. Da ble det Los. Jeg har en seriøs grunn til å klage!! Jeg får regning, avtalegiro, hver tredje uke!! Og dere klager på at det er netteier som kommer med faktura slik! Tull!! De sender ut hver 3. i mnd. Har appen deres, og der står alt. Jeg ser også på prisene i Sverige og Danmark. De dyreste er det halve av Norges Sør for midt-Norge priser. Syyyykt å ta så høye priser. Håper noen som kan gjøre noe med forskjellene på pris. 16 øre i midt, og her nede går diagrammene opp når alle trenger billig strøm, men har vært nede i null kr!!! ei natt. Følg med på appen, selv om den kunne vært mye bedre. I Sanntid!!!i Jeg er blitt fakturert for faktura når jeg har avtalegiro, fakturaen er på appen etc. Prøver å legge på ekstra, så følg med. Har Coop TimeSpot, så jeg prøver å bruke strøm når det er billigst. Jeg kan ikke se at det hjelper. Har slått av absolutt ALT. Men ble 0.3 kw/h bruk uansett. ... ?? Men har ingen planer om å bytte. 😉
Oversiktlig, god informasjon og bra app til å følge med på alt jeg trenger både på hytta og hjemme.
Best på det de gjør ☺leverer gode tjenester og er dyktig på utførelse , gjør kunden fornøyd.
Stabil strømleverandør. Ikke billigste men pålitelige. Eneste minus er ingen egen app utenom en widget til nettside.
Veldig god kundeservice . Selv om billigere leverandører finnes så er min erfaring at å velge en av de største og seriøse er det beste på lang sikt.
Det ble lovet fastpris, men ble ikke fulgt opp av leverandør. Sitat: Det er så vanskelig når strømmen er slik som nå ha ha ha( latter) Sitat slutt
Får alltid svar når jeg kontakter dem ringer alltid tilbake og ordner opp i problemene over telefon. Dette har virket meget bra så langt.
Det er vanskelig å binde seg til en fastprisavtale som ikke kan endres dersom den viser seg å være mindre lønnsom enn en spotprisavtale.
Energikonto er komplisert å forstå og forklare- også for kundeservice. Hold dere unna tilbudet om Energikonto - hvis du ikke tar ansvar for å forstå hvordan dette virker - i praksis. Resultatet for meg: jeg skylder nå Los 21.000 kr. Energikonto skal gi deg forutsigbarhet. Dette er blitt en helsikes stor regning som det i tillegg løper RENTER på. Obs obs‼️ Har vært kunde hos LOS i «alle år» uten betalingsproblemer. Nå skulle det bli mere forutsigbart. Jeg har hatt altfor stor tillit til Los og sitter igjen med en gedigen regning. Vil bytte strømleverandør asap etter dette
Hei Heidi, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har en tjeneste som heter LOS energikonto. Dette er ikke en egen strømavtale, men en måte å betale på hvor vi tar det årlige strømforbruket og deler det på 12. På denne måten betaler man et fast beløp hver måned, fremfor å få en faktura som varierer hele tiden. Vi har mange kunder som ønsker en slik betalingsmåte da dette gjør det lettere å planlegge økonomien - og vi er alltid tydelige på at vi anbefaler å betale det anbefalte månedsbeløpet slik at energikontoen er i balanse. Det er leit å høre at du opplever å ikke ha fått tilstrekkelig med informasjon i kontakt med vårt kundesenter - alle våre kundebehandler har inngående kunnskap om strømmarkedet og våre produkter, og gjør sitt aller beste for å svare på alle spørsmål man måtte ha. Du er velkommen til å ta kontakt med oss igjen på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom du fremdeles har spørsmål knyttet til dette. Merk gjerne e-posten med "Bytt.no - Sylvia" - så skal vi selvsagt sørge for at du får den hjelpen du trenger. Vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden - du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen Sylvia - LOS