Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg byttet til Los pga at mitt daværende strømselskap var sene med fakturen. Og da den kom var det et annet selskap jeg betalte til, så da var det tid for bytte. Siden jeg har Coop medlemskap så har de en avtale med Los. Da ble det Los. Jeg har en seriøs grunn til å klage!! Jeg får regning, avtalegiro, hver tredje uke!! Og dere klager på at det er netteier som kommer med faktura slik! Tull!! De sender ut hver 3. i mnd. Har appen deres, og der står alt. Jeg ser også på prisene i Sverige og Danmark. De dyreste er det halve av Norges Sør for midt-Norge priser. Syyyykt å ta så høye priser. Håper noen som kan gjøre noe med forskjellene på pris. 16 øre i midt, og her nede går diagrammene opp når alle trenger billig strøm, men har vært nede i null kr!!! ei natt. Følg med på appen, selv om den kunne vært mye bedre. I Sanntid!!!i Jeg er blitt fakturert for faktura når jeg har avtalegiro, fakturaen er på appen etc. Prøver å legge på ekstra, så følg med. Har Coop TimeSpot, så jeg prøver å bruke strøm når det er billigst. Jeg kan ikke se at det hjelper. Har slått av absolutt ALT. Men ble 0.3 kw/h bruk uansett. ... ?? Men har ingen planer om å bytte. 😉
Oversiktlig, god informasjon og bra app til å følge med på alt jeg trenger både på hytta og hjemme.
Best på det de gjør ☺leverer gode tjenester og er dyktig på utførelse , gjør kunden fornøyd.
Stabil strømleverandør. Ikke billigste men pålitelige. Eneste minus er ingen egen app utenom en widget til nettside.
Veldig god kundeservice . Selv om billigere leverandører finnes så er min erfaring at å velge en av de største og seriøse er det beste på lang sikt.
Det ble lovet fastpris, men ble ikke fulgt opp av leverandør. Sitat: Det er så vanskelig når strømmen er slik som nå ha ha ha( latter) Sitat slutt
Får alltid svar når jeg kontakter dem ringer alltid tilbake og ordner opp i problemene over telefon. Dette har virket meget bra så langt.