Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En gjeng med banditter som ringer deg og fanger deg i avtaler som kostet skjorta. Snakket med NVE, de sa at de er klar over åssen de fanger folk i slike avtaler grunnet ey hull i lovverket.
Det er lettere å bytte leverandør enn å bytte avtale på LOSs nettsider.
Eg har hatt de in 3 år snart. Veldig bra selskap egentlig. Lite mas og lite ekstra ting egentlig. Men ble no med pånforsigbare strømpriser. Fikk tilbud i september om å få fastpris i nov/des for totalt 6.45(4 kr og noe uten påslagg og moms) dette tilbudet kom når alt stod på det verste i september og det var meldt verre. Fikk et tilbud om fastpris og mindre enn et døgn å bestemme. Var dum å hoppet på det. Fikk 2 ukers angrefrist men det hjelper ikke når den gikk ut i september på det verste også. Så no sitter eg med en strømpris på 6kr når den er så vidt 1. Bra selskap men ikke ta noen ekstra produkter. Du kommer til å svi for det.
Veldig bra at man får 2% tilbake til coop utrolig bra pris bra med velkomstbonus --------------------------------------------------------------- min side har vært lenge ustabil. blitt kastet ut av min side flere ganger de fikk en ny min side. den var bedre og mer stabil men helt lik den gamle. er utrolig dårlig på og se hva ca regningen blir på når man er i mnd Kjøpte oss brikken fra de har vært mye tull med denne fra starten ---------------------------------------------------------------- og har blitt kontaktet med at du kan ikke kontakte los så mye med det samme ting hver gang og vis dette forsetter blir du kastet ut når vi som kunde lurer på noe og til slutt ikke tør og kontakte det selskapet vi har for vi kan bli kastet ut når vi har fått flere advarsel om dette tør man ikke mer og kontakte de om andre ting Nå er jeg glad jeg går vekk fra de snart
Mange prøver å få meg til å bytte strømavtale fra den jeg har i dag hos LOS. Med beregninger og svar blir jo de fleste forlagene dobbelt så dyre i forhold til den avtalen jeg har hos LOS i dag 🤔 Underlig at folk er så lettlurte ?? Forblir og er en fornøyd kunde hos LOS 😊👌👍
LOS sine sider for å endre fra sykt dyrt avtale (flyt = x3 resten av verden) er så vanskelig at det ikke er mulig. Telefonnummer MÅ skrives inn på deres måte på en webside, men når du prøver å få dette til så legges det til så mange ekstra tegn at det ikke er mulig å få dette til. Skriv ett tall, det legges til to ganger. Slett ett av dem, det legges til mellomrom som ikke vises. Prøv en gang til, slett alt du har skrevet. Tre timer senere og jeg vil rett og slett anbefale å bytte til noen som ikke koser seg SÅ mye med de ekstra pengene.
Aldri noen problemer, gjennomfakturering av nettleie fungerer fint.