Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri noen problemer, gjennomfakturering av nettleie fungerer fint.
Appen fungerer bare av og til!? Regning og forbruk er ikke til å forstå. Alt for kort varsel til fastprisavtale
Bortimot umulig å komme inn på appen, og nettsiden er like dårlig. Er derfor vanskelig å følge med på når strømmen er billigst, eller hva forbruket er. Los sier de "jobber på spreng" for å fikse appen, men det har vært slik i to år, og appen har ikke vært oppdatert på over 1 år. Jeg mistenker Los i å bevisst gjøre det vanskelig for kundene å følge med på strømforbuket, slik at de får høyere inntekter. Hvor vanskelig kan det være å lage en app som funker? Appen er egentlig bare en frame som laster inn en elendig nettside, så de har ikke engang giddet å produsere en dedikert app til dette. ALT står til stryk her.
Veldig dårlig strøm leverandør . Stry unnå. Skulte kosnader . Luring til kunde . Ikke anbefales! Håper fort konkurs. 👎
Time pris og gjennomsnittet er for høyt i forhold til Norpol. Da har jeg lagt til deres 3.5 øre😠
Ryddig regning. Alt samlet hos en leverandør. Mulighet for binding.
Losappen MÅ det seriøst gjøres noe med! Henger og henger. Skulle vært unødvendig i våre tider. Man vet aldri om den fungerer eller ikke....😳