Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
LOS sine sider for å endre fra sykt dyrt avtale (flyt = x3 resten av verden) er så vanskelig at det ikke er mulig. Telefonnummer MÅ skrives inn på deres måte på en webside, men når du prøver å få dette til så legges det til så mange ekstra tegn at det ikke er mulig å få dette til. Skriv ett tall, det legges til to ganger. Slett ett av dem, det legges til mellomrom som ikke vises. Prøv en gang til, slett alt du har skrevet. Tre timer senere og jeg vil rett og slett anbefale å bytte til noen som ikke koser seg SÅ mye med de ekstra pengene.
Aldri noen problemer, gjennomfakturering av nettleie fungerer fint.
Appen fungerer bare av og til!? Regning og forbruk er ikke til å forstå. Alt for kort varsel til fastprisavtale
Bortimot umulig å komme inn på appen, og nettsiden er like dårlig. Er derfor vanskelig å følge med på når strømmen er billigst, eller hva forbruket er. Los sier de "jobber på spreng" for å fikse appen, men det har vært slik i to år, og appen har ikke vært oppdatert på over 1 år. Jeg mistenker Los i å bevisst gjøre det vanskelig for kundene å følge med på strømforbuket, slik at de får høyere inntekter. Hvor vanskelig kan det være å lage en app som funker? Appen er egentlig bare en frame som laster inn en elendig nettside, så de har ikke engang giddet å produsere en dedikert app til dette. ALT står til stryk her.
Veldig dårlig strøm leverandør . Stry unnå. Skulte kosnader . Luring til kunde . Ikke anbefales! Håper fort konkurs. 👎
Time pris og gjennomsnittet er for høyt i forhold til Norpol. Da har jeg lagt til deres 3.5 øre😠
Ryddig regning. Alt samlet hos en leverandør. Mulighet for binding.