Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
STYR UNNA! Fikk ikke avtalen som jeg ble lovet av selgeren. Månedsgebyr kom på toppen av regningen, noe selger lovet at det ikke skulle. Når jeg ringer kundeservice får jeg bare svadasvar. Har nå byttet steømleverandør.
Hei Silin, Takk for din tilbakemelding. I et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse så ønsker vi å være en seriøs og pålitelig aktør. Vårt hovedfokus ligger på å gi våre kunder den beste opplevelsen, både når det gjelder produkter, digitale løsninger og kundeservice. Da er det svært leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring hos oss - slik skal det selvsagt ikke være og vi kan ikke annet enn å beklage for dette. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest fornøyde og lojale strømkundene (EPSI 2019). Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder, slik som du har gitt oss her. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
Elendig kundeservice og dyr strøm. Stenger strøm til kunder som ikke vil ha strømmåler uten kommunikasjonsdel.
Hei Karl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse i møte med oss. Vi kan ikke uttale oss om hva som kan ha skjedd her, men det er selvsagt ikke slik det skal være - god kundeservice skal være en selvfølge! Som alle andre strømleverandører i Norge så handler vi strømmen fra samme strømbørs, NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Vi anbefaler alltid en spotprisavtale slik at man følger markedet time for time. Akkurat nå er strømprisene rekordlave som følge av at vi har hatt en mild og fuktig vinter og at de aller fleste bruker mindre strøm på våren og sommeren. Som strømleverandør så er vi ikke involvert i forhold knyttet til selve strømmåleren din. Det er ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Vi ber derfor om at du tar direkte kontakt med dem for kommentarer knyttet til målerbytte, stansing av strøm, o.l. Du er uansett velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
Har Aldri vært borti et firma med så elendig kundeservice, fakturaer går til kredinor i stedet for postkasse, strømregningen min ble stipulert i stedet for lest av på ams, de skyldte på oppgitte tall fra netteier, men når jeg sjekket så hadde ikke netteier stipulert noen ting. Jeg var heldigvis ferdig som kunde september 2019, byttet da til Tibber, aldri vært noe problem med de... men idag fikk jeg en faktura fra los 7 mndr etter kundeforhold er avsluttet... makan til drittfirma.
Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du ikke har følt deg godt nok imøtekommet i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder og vi gjør derfor vårt ytterste for å finne gode løsninger i alle ledd. Dersom man ikke mottar fakturaene sine slik man skal, så er det viktig at man tar kontakt med oss slik at vi kan finne ut hva problemet er. Tidligere i fjor hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Enkelte opplever også at fakturaene havner i søppelposten. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem. Når det gjelder selve strømmåleren, så er det ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Strømmåleren sender inn forbruksdata til Elhub - en felles dataportal for alle strømleverandørene og netteierselskapene i Norge. Vi henter forbrukstallene direkte fra Elhub. Dette gjelder både de målerne som er fjernavleste og de som er manuelt avleste. Dersom en måler ikke sender inn forbruksdata slik den skal, så blir forbruket stipulert. Da er det netteierselskapet som har ansvar for å finne ut hva som er galt med måleren. Jeg kan dessverre ikke svare på hva fakturaen du nå har mottatt gjelder, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på e-post: [email protected], telefon: 38 60 85 00 eller sende oss en melding på Facebook, så vil en av våre kundebehandlere se nærmere på dette for deg. Vi setter stor pris på alle innspill og vi tar med oss din tilbakemelding videre i vårt daglige arbeid med kontinuerlig forbedring. Ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Sylvia i LOS
De erfaringene jeg sitter med nå, og så langt jeg kjenner Los, vil jeg gi min støtte til dem og er kan anbefale de på beste måte. I denne tiden har jeg blitt en service som har vært til fordel for meg. Alle vil beholde kundene sine, så litt fordel for dem selv også selvfølgelig, men hvem ville ikke gjøre? Det er bare en selvfølge. Men når jeg vet at jeg ikke er den kunden de tjener mest på, absolutt ikke. Og da har de vist en større service enn jeg hadde ventet. Takk Los.
Hei Tove, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ser på god kundeservice som en selvfølge, uavhengig av hvem du er eller hva du måtte trenge hjelp til. Våre kundebehandlere gjør sitt beste for å være imøtekommende og for å finne gode løsninger. Det er derfor veldig godt å høre at du har vært fornøyd i møte med vårt kundesenter - det tar vi til oss! Ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe du lurer på. Vi ønsker deg en riktig fin mandag, og en god påske! Hilsen alle i LOS
LOS bedrar og stjeler penger. Faktura må nøyaktig kontrolleres. Kundeservice jobber uforsiktig og vil ikke hjelpe. Anbefaler absolutt ikke å velge LOS.
Hei Lilian, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg kan ikke uttale meg om hva som har skjedd her, men vi ønsker selvsagt det aller beste for våre kunder. Våre kundebehandlere strekker seg alltid langt for å imøtekomme ønsker og behov, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss både når det kommer til produkter, kundevennlige løsninger og service. Dersom det har skjedd en feil eller misforståelse fra vår side så beklager vi for det. Vi er selvsagt ikke ute etter å hverken bedra noen eller å stjele penger. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder. Vi setter uansett stor pris på innspillet ditt og vi tar det med oss videre. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan. Jeg ønsker deg en fin mandag og en god uke! Hilsen Sylvia i LOS
Coop avtalen er ett bra produkt. Ellers fornøyd med en forutsigbar leverandør med konkurranse dyktige priser.
Hei Anders, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige produkter og den beste kundeservicen. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, og det er derfor veldig trivelig å høre at våre kunder er fornøyde. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019) - noe vi er svært stolte og ydmyke over! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du skulle ha flere innspill. Ønsker deg en riktig fin mandag! Hilsen Sylvia i LOS
Jeg fikk SMS fra Los i dag hvor det stod velkommen som kunde. Fikk faktura på 600 kr i kveld. Har aldri snakket eller bestilt noe derfra. Vurderer politianmeldelse.
Hei Ole. Det var merkelig at du fikk melding om at du er kunde hos oss dersom du ikke først har vært i kontakt med noen her. Kan du ta kontakt med vårt kundesenter, enten på telefon 38 60 85 00 eller per epost på [email protected] slik at vi kan forsøke å finne ut av hva som har skjedd her? Hilsen Steinar i Los