Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Top10 avtalen er en variabel strømpris avtale som ikke gir kunden noen fordeler. Og dette betaler vi sværtg dyrt for. LOS forstår hva de driver med. De kunne ha sendt en kraftig advarsel til kundene sine og bedt dem å skifte til spot pris. Eller gjort som VestTelemark Kraftlag - rett og slett kuttet alle variabelprisavtaler og satt kundene over på spot pris. Skammelig oppførsel.
Hei Jon, Avtalen du nevner er variabel og kan sammenlignes med flytende rente. Med en variabel strømavtale slipper du å tenke på at prisen er ulik for hver time i døgnet. Det vil da ikke gjøre noen forskjell om du bruker strømmen om morgenen, midt på dagen, eller om kvelden. Prisen på variable strømavtaler endres jevnlig basert på utviklingen i hele kraftmarkedet. Prisendringer varsles minst 30 dager i forkant. På denne måten har man som kunde til enhver tid oversikt over hva den aktuelle prisen er. Det er ingen binding på disse avtalene hos oss. Variabel avtale har igjennom tiden vært en av de mest brukte typen strømavtale men dette ser vi en endring på. De store svingningene i markedet har påvirket alle avtaler, spesielt variable avtaler, dette både ned og opp i pris. Her er strømstøtten med å påvirker totalen. I noen perioder har kunder med variabel avtale betalt en del mindre en spot og i noen perioder mer. Vi har pr. nå stoppet salg av variable avtaler da det tas en vurdering både internt og i styresmaktene i forhold til disse typer avtale. Men vi har forpliktelser til kundene som har disse avtalene fra før om at de skal ha muligheten til å benytte seg av avtalen de allerede har til en endring foreligger. Kunder som har avtalen vil bli kontakte vedrørende endringer. Skulle du ha flere spørsmål til kundeforhold hos oss må du endelig ta kontakt. Ønsker deg en fin dag videre Hilsen LOS Kundesenter.
Det er oversiktelig og greit med alt på en faktura. I tillegg er tjenesten smartlading av bilen gratis
Over 30 minutter venting på telefon…..! Elendig! Forsøker å ta bort tilleggstjeneste fra hjemmesiden fungerte ikke, forsøk på å legge til tilleggstjeneste derimot fungerte. Feil på priser på hjemmeside. Her er det rom for forbedringen. Strømmen de leverer er på den annen side upåklagelig.
Hei Marius! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager ventetiden på tlf. Med et turbulent strømmarked har det vært stor pågang over lang tid hvor vi har oppbemannet og tatt overtidstimer i flere omganger. Vi ser en forbedring og jobber mot å levere bedre på behandlingstid. Skulle det være behov for hjelp vedrørende tilleggstjenester eller annet kan vi nås på chat via vår nettside, tlf. 38608500 og mail [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter.
I år har jeg fått over 500 kr i medemsbonus for det jeg har handlet.
Styr unna denne avtalen !!! Strømselskapet LOS reklamerer med at dette er en spotprisavtale, der prisen skal være den samme som selskapet kjøper den for fra Norpol. Men min erfaring er at LOS benytter seg av en mye høyere spotpris , som for min del utgjorde at strømregningen for desember 2022 steg med ca. 25%. LOS mener dette er en timespottpris, og da regnes prisen for strømforbruket hver time ,som viser seg at strømmen ble dyrere med denne avtalen dei 3 månedene jeg var kunde, men LOS kjøper inn til Spotpris, så der ligger fortjeneste til selskaper😒
Hei Sven! Coop strømavtale er en spotprisavtale https://www.los.no/strom/coop/ Med Coop strømavtale betaler du 3,45 øre/kWh i påslag og et fastbeløp på 9 kr/mnd + Spotpris. Spotpris er lik for alle leverandører. Vi henter ikke fortjenesten på dette. Fortjeneste til LOS ligger i fastbeløp og påslag. I påslag dekkes også myndighetspålagte elsertifikater. Som Coop-medlem får du også 200 kroner i velkomstbonus og 2% løpende medlemsbonus på strømmen du bruker som blir satt direkte inn på ditt fordelsregnskap. Dette gjør avtalen til en av landets beste medlemsavtaler! Velkomstbonusen på 200 kroner blir utbetalt èn gang per kunde, og man kan forvente å motta velkomstbonusen og den første medlemsbonusen cirka 1-2 måneder etter oppstart. Du vil kunne se oversikt over opptjent medlemsbonus inne på min side på Coop.no eller via LOS-appen. Kontakt oss gjerne om noe er uklart. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter
Jeg må imidlertid inngå ny avtale fra 1.mars, derfor er jeg på utkikk etter ny avtale med hvilket som helst selskap. Er det mulig å få annet enn spotpris avtale i dag? Kan jeg få en avtale på feks. 80 øre pr. kWh?
2% medlemsbonus i OBS. Forholdsvis lavt påslag på spottpris.