Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna denne avtalen !!! Strømselskapet LOS reklamerer med at dette er en spotprisavtale, der prisen skal være den samme som selskapet kjøper den for fra Norpol. Men min erfaring er at LOS benytter seg av en mye høyere spotpris , som for min del utgjorde at strømregningen for desember 2022 steg med ca. 25%. LOS mener dette er en timespottpris, og da regnes prisen for strømforbruket hver time ,som viser seg at strømmen ble dyrere med denne avtalen dei 3 månedene jeg var kunde, men LOS kjøper inn til Spotpris, så der ligger fortjeneste til selskaper😒
Hei Sven! Coop strømavtale er en spotprisavtale https://www.los.no/strom/coop/ Med Coop strømavtale betaler du 3,45 øre/kWh i påslag og et fastbeløp på 9 kr/mnd + Spotpris. Spotpris er lik for alle leverandører. Vi henter ikke fortjenesten på dette. Fortjeneste til LOS ligger i fastbeløp og påslag. I påslag dekkes også myndighetspålagte elsertifikater. Som Coop-medlem får du også 200 kroner i velkomstbonus og 2% løpende medlemsbonus på strømmen du bruker som blir satt direkte inn på ditt fordelsregnskap. Dette gjør avtalen til en av landets beste medlemsavtaler! Velkomstbonusen på 200 kroner blir utbetalt èn gang per kunde, og man kan forvente å motta velkomstbonusen og den første medlemsbonusen cirka 1-2 måneder etter oppstart. Du vil kunne se oversikt over opptjent medlemsbonus inne på min side på Coop.no eller via LOS-appen. Kontakt oss gjerne om noe er uklart. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter
Jeg må imidlertid inngå ny avtale fra 1.mars, derfor er jeg på utkikk etter ny avtale med hvilket som helst selskap. Er det mulig å få annet enn spotpris avtale i dag? Kan jeg få en avtale på feks. 80 øre pr. kWh?
2% medlemsbonus i OBS. Forholdsvis lavt påslag på spottpris.
Ved overgang til nytt strøm selskap 04.01.23. Den 17.01.23 mottok jeg fra LOS en Faktura for desember mnd 2022 i banken min17.01.23. UTEN nettleie og UTEN fratrekk på strøm fra staten. Hvorfor ble ikke den med på fakturaen? Mener jeg ble straffet for å bytte strømleverandør da regningen nå ble skyhøy.
Suveren strømleverandør. Forutsigbar og god leverandør. God kontroll med forbruket gjennom LOS appen. Veldig godt fornøyd med LOS.
Stort sett greie folk på LOS, men har siden september betalt to hundre kroner uten ett eneste tilbud om binding. Det er dårlig forutsigbarhet. Trygg er en slags orsikring hvis villkår er blitt svært snevre. Like greit å sette av en femmer selv. Føles litt ubehagelig å betale ekstra for slikt. Blir noen hundrelapper i året. Tilleggsprodukter kan en ikke se på app så lett. Man må lese faktura nøye og gå inn på siden. Appen gir falsk overblikk til tider. Bruker ikke ekstratilbudene, men de har noen få som passer for enkelte. Hytteovernattinger og teater benytter jeg svært, svært lite....
Ryddig og god kundeservice. Kom med god anbefaling av rett produkt i forhold til forbruk og pris