Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er faktisk for dyrt. Klesvaska hoper seg opp, dyrt å holde varmen i leiligheten
Hei Hellestine P, Vi er helt enige i at strømmen er veldig dyr for tiden. Vårt beste tips er å prøve å plassere noe av forbruket (om mulig) på rimeligere tidspunkt. Da er et godt verktøy appen vår, Å Strøm, hvor du kan se strømprisene for det neste døgnet, og forbruket du har hatt. Da kan du både spare penger på neste klesvask, og samtidig oppdage annet forbruk som kanskje kan flyttes. Husk å aldri bruke elektriske artikler mens du er borte eller sover på grunn av brannfare. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
De øker priser som ikke er greit. Andre selskaper klarer faktisk å holde fastpris og påslag 0 eller minimalt, de setter ned prisgaranti fra 6 mnd til 1 mnd.
Hei Koskinen, I likhet med markedet generelt opplever vi økte kostnader. Som strømselskap betaler vi for strømmen når den brukes, mens kundene våre betaler på etterskudd. Med økte strømpriser gir dette oss en større kostnad enn tidligere, og derfor må vi i likhet med andre øke våre priser. Ta gjerne kontakt for å undersøke om du har den beste avtalen for deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Jeg sendte inn angreskjema til astrøm samme dag som jeg hadde bestilt, da jeg fant annen mer attraktiv leverandør senere på dagen. Skiftet til ny leverandør og satt opp app etc., men opplever etter 2 døgn at jeg ikke er kunde der lenger. astrøm hadde overtatt meg. Når jeg klager ser de at mitt mottatte angreskjema ikke har blitt behandlet 16 dager etter at jeg sendte det inn. Om de har dårlige rutiner eller er frekke skal jeg ikke uttale meg om. Styr unna astrøm er min anbefaling.
Hei Steinar, Her høres det ut til at det kan ha skjedd en glipp i rutinene våre, og det må vi bare beklage. Angrerettskjemaer behandles fortløpende, og så lenge man angrer innen 14 dager skal alt gå i orden med dette. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og håper du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Ikke missfornøyd, men de har mye feil med appen. Har resultert i at vi har brukt mye strøm tol en høy pris.
Hei Roy, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med appen vår. Vi jobber stadig med å forbedre den. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Vi er svært fornøyd med Cooper avtalen. Ryddig og enke app. Ikke noen problemer hos Los og ingen problemer nå med Å.
Å fungerer bra, de er et gammelt firma i ny drakt, ikke de mest innovative men de funker. Appen er litt avleggs, de har ingen fancy løsninger og de kan litt motvillig finne på noen sprell. De lurer kundene sine og prøver å fremstå litt mer kundevenlige en de egentlig er. De gir ikke tilbake annet en hva du kan få gjennom coop avtalen. Lojalitet via Å dagen i dyreparken er ikke noe kontra hva de var i AE tiden
Har ikke noe positivt å si om å-energi vedr. Kundebehandling. Ikke imøtekommende, empatiske eller hjelpsomme. Likegyldighet til å gi bedre økonomiske vilkår. Dette, til tross for hundretusenvis av kroner, innbetalt fra kunden gjennom mer enn 40 år. De håner meg som kunde, ved å bruke tid og penger på å sende bursdagshilsen og høytidshilsener. Når strømmen blir borte, blir det rettet opp ganske raskt. Ikke noe godt å si, utover det.