Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God erfaring bla med forslag vedr. Strømøkonomisering. Tilbud på fastpris i kalde perioder.
LOS gir tilbake av overskuddet til eierkommuner (blant annet min kommune). Med en regning på ca 25000 kr på et år kunne jeg spare ca 500 kr på å bytte, men det ville også bety at kommunen min får mindre inntekter og jeg får mindre på min coop-konto siden jeg har Coop avtale. Jeg får ca 500 kr på coop-kontoen min fra Los avtalen så totalt taper jeg ingenting. Los har vært min strømleverandør i over 30 år. Jeg er fornøyd med pakka LOS leverer 💛
Har Coop Los avtale på hytten og er veldig fornøyd veldig grei app.Det er et par avtaler som kommer like i nærheten, men jeg holder på Coop Los avtale de er mest stabil i lengden,Det er min mening!! Etter 5 år mer eller mindre som kunde !! God jakt 😇😇
god tilgang god service hyggelige folk god kompetanse
God service. God app. Gode medlemstilbud. Lett å bytte.
Fastpris-tilbud juni, juli, august kr 169,95 er utifrå et godt valg, ser jeg.
Det skjedde samme med meg som med han andre her: en hyggelig representant fra Los tilbød en fastprisavtale. Han (het (navn anonymisert), det var lett å huske) sa eksplisitt at jeg måtte godkjenne avtaleinngåelsen da jeg var pålogget. Det gjorde jeg IKKE. Men avtalen ble aktivert og jeg ble etter prøveperiode på 3 mndr trukket 49kr UTEN at strømprisen min ble låst som fastpris. Bare for å nevne, dette var utvilsomt villedende og ergo ulovlig etter norsk markedsføringslov. Han (navn anonymisert) «glemte» og forklare hvordan dette «skjema» egentlig fungerte. Men jeg fikk først greie på det 4 måneder senere da jeg måtte kontakte kundeservicen til los. Først da ble jeg forklart at man betaler for å få TILBUD om fastpris, men det er ikke sikkert man får innvilget det. Jeg aner ikke hvor mange kunder Los har men ifm mannen på kundeservice hadde los kun 10000 fastpristilbud for vår-perioden å dele ut. Dette er lureri! Eller en måte de tjener penger på uten faktisk å levere noe som helst. Forbrukermyndighetene burde ta en titt på dette så absolutt!