Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde tenkt å eventuelt bytte til LOS men de tar ikke telefonen. Ikke har de at de kan ringe tilbake heller. Fikk beskjed at jeg var nr 40 i køen , satt og ventet i 15 min uten noen informasjon om hvor lang jeg hadde kommet i køen. Kom en stemme som fortalte at LOS ikke kunne anbefale noen strømpakker og at kunden var 100 % ansvarlig ved å velge selv. Hvis en profesjonell aktør ikke vet hva som lønner seg, hvordan skal da en privat aktør forholde seg? Uten å ha snakket med dem syntes jeg informasjonen jeg fikk mens jeg ventet var merkelig og grensen til useriøs.
De er kjempe lette å få tak i når en må snakke med dem, de ordner opp hvis det skulle være noe, de er imøtekommende og jeg som ung syns jeg har en overkommelig utgift på strøm.
Appen deres viser et lett og forståelig oppsett av strømforbruket, faktura og ulike avtaler. Hver mnd går en prosentdel av forbruket ditt inn på din Coop konto.
Sjekk avtaler kanskje som medlem! Min deal at byte leverandør Fastbeløp fra 49 kr til 10 kr Påslag fra 6,95 til 1,60 kr Lønner seg ikke vare trofast kunde.
Vi i familien vår butker så vidt strøm, bortsett fra TV, men vi får allikavel en pris på 3000. Dette er alt for dyrt for noe så enkelt som strøm, andre selskap gir det samme for mye mindre pris.
Er fornøyd med coop .los avtalen i tillegg får vi kjøpeutbytte
Kun en gang jeg har kontaktet LOS Jeg var i Oslo og ble overbevist av en ung herre mann om at han kunn gi meg en meget god avtale på strøm, dette er 11 år siden Jeg lot meg lure, og et mareritt begynte For hver dag var det mer og mer å betale. I min nød ringte jeg los og ba pent om hjelp. Det ble fiksa på dagen, men den mnd ble strømmen noen tusenlapper dyrere. siden har jeg latt Los være min levrandør.