Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kun en gang jeg har kontaktet LOS Jeg var i Oslo og ble overbevist av en ung herre mann om at han kunn gi meg en meget god avtale på strøm, dette er 11 år siden Jeg lot meg lure, og et mareritt begynte For hver dag var det mer og mer å betale. I min nød ringte jeg los og ba pent om hjelp. Det ble fiksa på dagen, men den mnd ble strømmen noen tusenlapper dyrere. siden har jeg latt Los være min levrandør.
God kundebehandling, gode betingelser, praktisk og nyttig app for overvåking av strømforbruk.
Kunne helt sikkert hver billigere enn de er nå. Får se etterhvert om jeg vil bytte til et billigere alternativ.
Som de fleste strømleverandørene jukser dem og, de nekter å tilbakebetale avgifter som ble satt på uten min sammtyke. Forklaringen som vanlig forstår ikke selv kundeservisen dems. Ja vet at alle skal tjene på oss men kan ikke anbefale dem.
Mulig å få tilbud tre måneder om gangen om forutsigbar pris.. Trodd at det var for høyt, men det har vist seg å være jevnt over godt,og truffet bra med markedet. Fornøyd med LOS
God erfaring bla med forslag vedr. Strømøkonomisering. Tilbud på fastpris i kalde perioder.
LOS gir tilbake av overskuddet til eierkommuner (blant annet min kommune). Med en regning på ca 25000 kr på et år kunne jeg spare ca 500 kr på å bytte, men det ville også bety at kommunen min får mindre inntekter og jeg får mindre på min coop-konto siden jeg har Coop avtale. Jeg får ca 500 kr på coop-kontoen min fra Los avtalen så totalt taper jeg ingenting. Los har vært min strømleverandør i over 30 år. Jeg er fornøyd med pakka LOS leverer 💛