Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Appen fungerer bare av og til!? Regning og forbruk er ikke til å forstå. Alt for kort varsel til fastprisavtale
Bortimot umulig å komme inn på appen, og nettsiden er like dårlig. Er derfor vanskelig å følge med på når strømmen er billigst, eller hva forbruket er. Los sier de "jobber på spreng" for å fikse appen, men det har vært slik i to år, og appen har ikke vært oppdatert på over 1 år. Jeg mistenker Los i å bevisst gjøre det vanskelig for kundene å følge med på strømforbuket, slik at de får høyere inntekter. Hvor vanskelig kan det være å lage en app som funker? Appen er egentlig bare en frame som laster inn en elendig nettside, så de har ikke engang giddet å produsere en dedikert app til dette. ALT står til stryk her.
Veldig dårlig strøm leverandør . Stry unnå. Skulte kosnader . Luring til kunde . Ikke anbefales! Håper fort konkurs. 👎
Time pris og gjennomsnittet er for høyt i forhold til Norpol. Da har jeg lagt til deres 3.5 øre😠
Ryddig regning. Alt samlet hos en leverandør. Mulighet for binding.
Losappen MÅ det seriøst gjøres noe med! Henger og henger. Skulle vært unødvendig i våre tider. Man vet aldri om den fungerer eller ikke....😳
Jeg hadde strøm fra Los til en eiendom på nord Vestlandet hvor strømmen er billig og det derfor ikke er strømstøtte. Los tok full sørnorsk pris uansett. Etter flere klager er det ikke svar eller reaksjon fra los. Tyver!!!