Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig og frekk kundebehandler. Bruker også minst 2 mnd på å svare på mail. Dyrere enn trønderenergi(nabo har).
Hei Dina, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig for oss å si noe om hva som kan ha skjedd her - men slik skal det selvsagt ikke være. Våre kundebehandlere jobber hardt med å gi den aller beste kundeservicen, og vi skal alltid være imøtekommende og med fokus på løsninger. Dersom du har opplevd noe annet, så kan vi ikke annet enn å beklage dette så mye. Svartiden på e-post har dessverre vært lang den siste tiden. Dette som følge av at det er veldig mange som ønsker å snakke med oss på grunn av de høye prisene. Våre kundebehandlere har jobbet dag og kveld for å besvare alle henvendelsene vi mottar, og vi har satt i gang tiltak for å redusere svartiden. Når det gjelder strømprisene, så kjøper vi og alle de andre strømleverandørene i Norge inn strømmen til samme pris fra den nordiske strømbørsen NordPool. Ingen strømleverandør kan påvirke prisen, så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Når man sammenligner priser, så kan det være flere ting som fører til at man finner en differanse. Det kan for eksempel at det er ulike typer avtaler, at forbruket er ulikt, at det er forskjellig prisområde eller at man ikke sammenligner prisen for samme periode. Våre kundebehandlere har inngående kunnskap om strømmarkedet og de ulike avtalene som finnes, og vil kunne hjelpe med å orientere seg slik at man kan finne avtalen som passer seg og sitt forbruk best. Du er selvsagt velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Svarer ikke på e-post, holder ikke leveringsavtaler eller avtalte oppfølginger på telf.
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å snakke med oss, noe som dessverre fører til lang svartid både på e-post og på telefon. Vi kan ikke annet enn å beklage dette - våre kundebehandler har jobbet dag og kveld for å besvare alle henvendelsene vi mottar, og vi har satt i gang tiltak for å redusere ventetiden. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle - dersom man ikke har fått noe du har bestilt, så er det viktig at man tar kontakt slik at vi kan undersøke dette nærmere. Våre kundebehandlere går langt for å finne best mulig løsning, og dersom det skjer feil på vår side så gjør vi alltid vårt aller beste for å rydde opp. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Sylvia" - så vil vi ta tak i dette så fort som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Jeg synes det er greit å få både nettleie og strømregning på samme faktura. Prisen er ellers hva man kan forvente nå, og da ser jeg ikke noen hensikt i å skifte leverandør.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som strømleverandør. Du har rett i at prisene er høye for tiden - men som strømleverandør så kan vi dessverre ikke påvirke dette ettersom vi, og alle de andre leverandørene i Norge, handler strømmen fra den nordiske strømbørsen NordPool. Da er det ekstra viktig å velge en pålitelig leverandør slik at man får de beste vilkårene for strømmen man bruker - og hos oss får man langsiktige strømavtaler med prisvilkår som er konkurransedyktige over tid. Vi an ikke annet enn å krysse fingrene for at prisene snart normaliserer seg igjen - og i mellomtiden er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag - og riktig god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Vært kunde hos Los lenge. Byttet til motkraft og ble dagen etterpå oppringt av en los selger som mente at jeg like godt kunne bli hos dem siden de var 100% eid av kommunen og alt overskudd går tilbake til innbyggerne. Dette er ren løgn, de er eid av Agder energi som tar ut 100vis av millioner i gevinst hvert år. Burde vært straffbart å lyve om sånt.
Hei Even, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at LOS er eid av Agder Energi, som igjen er offentlig eid av kommunene på Agder og Statkraft. Det medfører derfor riktighet at hundrevis av millioner går tilbake til fellesskapet i form av utbytte til de kommunale eierne på Agder hvert år. Utbyttet går til blant annet barnehage og skole, helsetjenester og eldreomsorg – og kommer på denne måten innbyggerne til gode. Mer informasjon om dette kan man finne på Agdereierne.no: http://www.agdereierne.no/. I LOS ser vi på det å bidra til lokalsamfunnet som en selvfølge – vi deler derfor årlig ut over èn million kroner til barn og unge her på Sørlandet slik at små og store drømmer kan realiseres. Man kan lese mer om fondet, hvem som kan søke og tidligere tildelinger på våre nettsider her: https://www.los.no/los-fondet/. Det er leit å høre at du har byttet strømleverandør – men du er uansett selvsagt velkommen tilbake i fremtiden dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag videre Hilsen Sylvia - LOS
Veldig gode opplysninger og informasjon som kommer regelmesig
Har fungert veldig bra så langt. Regner med at det fortsetter
Hei Øyvind, Takk for positiv tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd med oss - og ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Har hatt LOS snart 1 år og sammenlignet med andre blir Årsforbruk og pris tilfredstillende. Får tilbud om fast men beholder spotpris.