Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Anbefales!:) Lett å få tak i kundeservice, bra oversiktlige app.
Vært kunde hos Lyse siden oktober 2021. Frem til høsten 2022 var jeg veldig fornøyd. Så begynte det å gå nedover. Med kortere og kortere mellomrom kommer ikke morgendagens strømpriser opp i appen. Så begynner det å bli umulig å engang logge seg inn i app eller på min side. Nå er det noe som skjer flere ganger i måneden. Man får tomme beklagelser når man henvender seg ang. problemet, mens tilstandene bare blir dårligere og dårligere. Nå har jeg fått nok, for det ser ut som om kompetansenivået har gått fra veldig bra, men nå synker som en stein! Finner meg en seriøs leverandør nå. Anbefaler IKKE å bli kunde her!
Strømmen betales etterskuddsvis. Vi har benyttet spotpris avtale, og det er ingen skjulte påslag. Vi har valgt åbeholde Lyse som leverandør i 40 år. Kunne vært mer aktiv å tilby oss private kunder gunstigere avtaler enn spotpris med dagens strømpriser.
Vi er 2 uføre i vår husholdning som har levd som vanlig i 2022. takket være fastpris fra Lyse. Dem har stått for avtalen uten noe ekstra påslag. En veldig god app, som har vært nyttig og følge med på.
Lyse driver ikke og lurer kundene. Byttet fra F........t og der hadde jeg fastpris på 80 øre 3 mnd. Noen dager etter første faktura ble betalt, ble det endret til 99 øre. Smålig og kvalmt. DA FANT JEG LYSE.. dem holder avtalen og endrer ikke.
Jeg har i dag avtale med Lyse for strøm og bredbånd. Skulle også ha elbillading men der kom vi ikke i mål. Opplever at nettside og app er ustabil. Lyse har kjøpt tilgang til elbillading i sameiet men vil ikke oppgi samlet pris for ladingen og varighet gor pris/avtale.
Har litt problemer med appen til Lyse. Kanskje min egen feil