Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig enkelt og så rimelig som strøm går an å få i Norge. Appen er helt OK,gir oversikt over strømpriser og tidligere regninger.
Heisann Gisle. Takk for fin tilbakemelding! Dersom det skulle være noe du savner i appen er det bare å si ifra så skal vi selvfølgelig ta med etterspørselen videre internt 😃
Enkel og greit. Relativt god pris. God informasjon.
Heisann Sondre. Så godt å høre du er fornøyd 🤩
Ingen overraskelser. Garantert god pris i hht spotprisen. Fastpriser ganger vanligvis bare selgeren.
Heisann Svein. Takk for hyggelig tilbakemelding 😃
Billigst for meg og veldig oversiktlig hver måneden. Ingen overraskende utgifter eller ekstra. Super kundeservice om man har spørsmål eller «dumme» spørsmål man vil få forklart. Veldig fornøyd! :-) (Og jeg har prøvd mye annet)
Heisann Nora. Takk for en super tilbakemelding, det setter vi pris på ⚡️
Veldig oversiktlig strømselskap og app, med chate funksjon som du får svar på kort tid ingen skjulte gebyrer og nyttig informasjon på mail når det trengs.
Heisann Krassimir. Det er godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår 🤝
Gode priser, gjennomsiktig og bra. Fin motpol mot de største selskapene.
Heihei Espen. Så hyggelig å høre du er fornøyd 😃
Ekstremt enkelt å bytte til, lave kostnader og ingen skjulte tilleggsgebyrer :)) Anbefales!
Heisann Jonatan! Takk for hyggelig tilbakemelding ⚡️
Veldig fornøyd kunde. Enkelt og rimelig. Lett å få oversikt over forbruket, slik at man til enhver tid har god oversikt
Hei Ingeborg! Så godt å høre du er fornøyd 🤩
Jeg har hatt forskjellige steømleverandører, men motkraft har vært den beste. Det er lett å sjekke hvor dyrt strøm er i løpet av dagen på appen. Det er ikke skjulte gebyrer. Anbefales!
Heisann Violeta, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på 🤩
Etter masse bytter og stress fant jeg motkraft som strømleverandør. Ingen juksetillegg eller lureavtaler, bare billig strøm. Vært kunde i over 2 år, tok en sjekk på bytt.no for å se om jeg kunne få billigere strøm: konklusjonen var at jeg kunne beholde motkraft som strømleverandør. Har tidligere vært kunde hos Fjordkraft som lurte meg for penger i åresvis, for å oppleve det samme hos Gudbrandsdalen energi. Uoversiktlige avtaler som endrer seg over tid. Det ser ut som dette er over, og at et selskap endelig har skjønt at man kan gjøre bedre business om man tenker på å beholde kunder i det lange løp.
Heisann. Så hyggelig, det er godt å høre du er fornøyd 🤩
Motkraft har vært både lett og transparent å være kunde hos. Appen fungerer bra, og prising er rett frem og lett å forstå. Jeg setter pris også på misjonen deres, så er det faktisk en glede å være Motkrafts strømkunde.
Heisann Andy. Så gøy å høre, det er godt å ha deg med på laget ⚡️
Superfornøyd med motkraft, blir ikke å bytte vekk igjen
Hei Joakim. Det er hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår 🤝
Byttet til Motkraft den gang de hadde lavere priser uten påslag og var en reell "Motkraft" til de fleste øvrige og etablerte aktører. Nå legger de også på både en høyere påslagspris pr KW og økning i fastbeløpet. Det finnes flere aktører som er rimeligere enn Motkraft nå og jeg bytter fra 01.05.24 (dato for deres prisøkninger)
Heisann Christian. Vi har alltid hatt et påslag på avtalen vår, og så oss nødt til å sette den litt opp nå igjen dessverre. Det er synd å høre du ikke lengre ønsker oss som din strømleverandør, vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden🤞
Markedsfører seg som en aktør som tar opp kampen mot de fæle strømleverandørene. 2 år senere og de er samme ulla. Doblet månedspris og nesten 3 øre i påslag per kw/h nå. Kanskje de burde se på unødvendige driftskostnader før de øker prisen. Tipper Motkraft AS er full av "bullshit jobs" per dags dato. Byttet nettopp til Vibb, får håpe de holder det de lover. Skal hvertfall være spot uten påslag og avgift i hvertfall 3 år. Om de er samme dritten som motkraftgruppen vil fremtiden vise
Hei Ragnar, Det er synd å høre og vi er enig i at dette er kjedelige nyheter.. For å opprettholde lønnsomheten vår over tid, må vi øke prisene for kundene våre. Den nylig kunngjorte prisøkningen tilsvarer omtrent 20 kroner per måned for den gjennomsnittlige kunden. Vi ønsker å fortsette med å tilby kundene våres en enkel og ren spotpris avtale, på et av bransjens laveste pris punkter. Vi vil fremdeles ha en avtale uten bindingstid, gebyrer og skjulte kostnader.
Var i starten veldig fornøyd med å komme til et non profit selskap. Men etter at de nå har økt prisene 2 ganger, så begynte jeg å undersøke litt og fant ut at de har droppet "non profit" policy'en og vil tjene mer på kundene sine (som alle andre)....
Heisann Kåre, Selskapet trenger tilførsel av mer kapital for å kunne fortsette å eksistere. For å klare å tiltrekke ny kapital og fortsette kampen mot en mer kundevennlig bransje måtte vi dessverre gå bort i fra det å være non-profit..
Litt kluss i starten, men sånn er det for alle i starten med ny app osv. Nå er alt bare supert. Har den billigste strømmen 24/7. Jeg er veldig godt fornøyd etter 2 år som kunde.
Heisann Idar. Takk for super tilbakemelding. Det er godt å høre du er fornøyd 🤗