Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fint å endelig være kunde hos et strømselskap som er åpent og transparent.
Heisann Christian, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på 🤩
ingen lurepåslag, og lavt påslag og mnd. abb. pris. billigste jeg har funnet så langt..nettleie er utenom.
Hei Eva. Takk for fin tilbakemelding 😊 Samfakturering er noe vi har under vurdering, men da trenger vi flere kunder for at det skal være bærekraftig iht prisen vi leverer nå! Vi jobber for å kunne tilby dette på sikt.
Du kan få bedre avtaler andre steder etter de har økt prisene. Tror de må finne på et nytt navn nå hvor de har blitt som alle andre.
Heisann Mathias, Dessverre så vi oss nødt til å justere prisen i fjor da også våre kostnader gikk opp som følge av at priser og drift generelt i verden har blitt dyrere. Du er ikke alene om å reagere på dette, og vi er enig i at dette er kjedelig nyheter.
Meget fornøyd med både pris og hvor enkelt det er å bruke
Heisann Sindre, Så hyggelig å høre, det setter vi pris på 🤩
Holder det dei lover. Oversiktlig og god app. God oversikt over mnd faktura i appen. Akseptable påslag og fastbeløp Anbefales.
Hei Rune! Takk for super tilbakemelding, det er godt å ha deg med på laget 🤝
God app med greie funk. Savner års oversikt,(forbruk).
Heisann Stein. Takk for din tilbakemelding, vi tar med etterspørselen videre internt ⚡️
... og derfor setter jeg pris på motkraft! Ikke noe tull, enkelt å forholde seg til, finner det viktigste på appen som gjør at man har oversikt over prisene time for time, og selvsagt supert at motkraft ikke tar noe mer betalt enn de faktisk må. 🙂 Fornøyd!
Heisann! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på 🤗
Motkraft fokuserer på elbil og industri og ikke vanlige husholdninger.
Heisann Jon. Det er synd å høre du opplever oss slik, vi ønsker selvsagt ikke å fremstå sånn. Vi har et ønske nå om å fokusere mer på daglig drift og våre kunder, elbil lading og GreenFlex prosjekt blir derfor utsatt for nå. Dersom det skulle være noe så gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til [email protected] ⚡️
Er igrunn godt fornøyd som kunde hos motkraft, har vert med fra dei var nye på markedet og dreiv "frivillig" uten påslag. Fremdeles fornøyd i dag, og blir værende hos dere🙂
Heisann Simon. Så hyggelig å høre, det er godt å ha deg med på laget 🤩
Strøm prisen er alt for høy vil bytte strøm selskap eller få en rimelig pris.
Heisann. Vi følger spotprisen fra NordPool som alle andre med en spotprisavtale. Dessverre er prisen nå høyere enn hva vi har vært vant til i det siste, håper på bedre tider på nyåret 🙏
Bra, enkelt men må kanskje komme seg litt videre nå
Hei Torbjørn. Takk for din tilbakemelding, gjerne ta kontakt med oss på e-post til [email protected] med innspill på hva du savner 😃
Ingen problemer. Appen virker, men kan forbedres. Anbefales.
Heisann Kirsti, Takk for super tilbakemelding 😊
Er ikke billigere som de lovet. Tar lang tid å få igjen strømstøtte da det ikke går via dem
Heisann Agneta. Det er synd å høre vi ikke har levd opp til dine forventninger. Strømstøtten fra staten blir trukket fra regningen som kommer fra ditt nettselskap ikke vår faktura.
Har bare blitt veldig dyrt. Eneste som får den opp fra 1 stjerne til 2 er kundeservicen
Heisann Victor. Takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på 😊
Er fornøyd med strømabonnementet. Rask og god kundeservice.
Hei Natalie. Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på 😊
Nei dette er noe lureri! Når Motkraft startet opp i 2021 var det ikke for å tjene penger. No profit, var slagordet. Vi i Trøndergruppa (Trondheim, Trøndelag og litt te) trodde på dem og skaffet tusenvis av kunder. Vi føler oss lurt, og mange av oss har forlatt Motkraft. Ikke kan noen av de ansatte nåes på telefon, og heller kunne de ikke samkjøre regningene med TENSIO.(Strømleverandøren) Det hele minner mye om KEISERENS NYE KLÆR. Takk for oss... Kjell V. og Trøndelag!
Heisann Kjell. Det er synd å høre du føler deg lurt, det har aldri vært vår intensjon. For å klare å tiltrekke ny kapital og fortsette kampen mot en mer kundevennlig bransje måtte vi dessverre gå bort fra det å være non-profit. Dersom du ønsker anbefaler jeg deg å lese mer om dette på våre nettsider, eller eventuelt ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected].