Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nei dette er noe lureri! Når Motkraft startet opp i 2021 var det ikke for å tjene penger. No profit, var slagordet. Vi i Trøndergruppa (Trondheim, Trøndelag og litt te) trodde på dem og skaffet tusenvis av kunder. Vi føler oss lurt, og mange av oss har forlatt Motkraft. Ikke kan noen av de ansatte nåes på telefon, og heller kunne de ikke samkjøre regningene med TENSIO.(Strømleverandøren) Det hele minner mye om KEISERENS NYE KLÆR. Takk for oss... Kjell V. og Trøndelag!
Heisann Kjell. Det er synd å høre du føler deg lurt, det har aldri vært vår intensjon. For å klare å tiltrekke ny kapital og fortsette kampen mot en mer kundevennlig bransje måtte vi dessverre gå bort fra det å være non-profit. Dersom du ønsker anbefaler jeg deg å lese mer om dette på våre nettsider, eller eventuelt ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected].
Motkraft skulle være billigst. De er ofte ikke blandt de hverken 10, 30, 50 på noen av prisundersøkelse som gjøres. Hilsen ex-kunde som føler seg lurt.
Hei Martin. Det er synd å høre du føler deg lurt, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] dersom du har noen spørsmål angående vår avtale!
Du får en god strømavtale uten noe lureri. Alltid forutsigbart. Har ingen erfaring med deres kundeservice, da jeg ikke har hatt behov for å bruke det (det må vel være et stort pluss?). Det jeg skulle ønske var at de tilbydde IOT-utstyr for oss nerder :)
Hei Joachim. Så hyggelig å høre du er fornøyd, det setter vi pris på 😊
Flytter over til Motkraft 25.mai of etter det har de stipulert mitt forbruk fullstendig feil. Ikke får de rettet opp forbruket for mai, så kom juni regningen, ikke korrigert for mai, og stipulert for juni også.... e-poster flyr mellom oss, de skal rette opp dette på augustmåned... Jeg begynner å bli irritert, mitt forbruk er korrekt innrapportert hos Elvia, det har de bekreftet. At de KUN kan nås på e-post betyr at servicen blir deretter.....
Hei. Det er synd å høre du har opplevd dette. Gjerne ta kontakt med oss igjen så skal vi selvfølgelig hjelpe til om du ønsker!
Hvorfor virker ikke Appen? Har vært slik i flere dager nå...... 8.juni 2023
Heisann. Dersom du opplever utfordringer med appen, gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi hjelpe til!
Hva driver Motkraft med? 1: Jeg får tilsendt regninger fra de, sånn hipp som happ. 2: Jeg må stort sett selv, fysisk gå inn i Motkraftappen og finne mine fakturaer der og så kopiere og lime inn i nettbanken for å betale. Men inne på Motkraft sin app sto to av mine regninger fortsatt som ubetalt, flere uker senere, og da jeg purret i midten av april (2023) fikk jeg bekreftet at joda regningene er betalt de! Etter denne kommunikasjonen har jeg ikke hørt noe mer. Ikke fått noen faktura, verken på e-post, i posten eller som nettregning i nettbanken. Men plutselig, klokken 0300 på natten tikket det inn en mld at det lå et brev til med fra Kredinor Inkasso inne på digipost. Det var de to regningene som for lengst hadde blitt betalt for mars og april! Er det mulig?! Og ikke èn eneste påminnelse eller purring før det der! Nei, for noen rotehoder! Jeg sendte kvitteringer på betalte falturaer både til inkassoselskapet og til Motkraft. Deretter byttet jeg strømselskap. Jeg anbefaler ikke dette selskapet. Til tross for hyggelige kundebehandlere, så drives dette selskapet på en useriøs, rotete og kaotisk måte. De ser heller ikke ut til å ha noen som helst kontroll på sin fakturaavdeling! Styr unna intill de får orden i sakene.
Heisann Siw. Det er synd å høre du ikke lengre ønsker oss som din strømleverandør på bakgrunn av dette. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi selvsagt hjelpe til å løse dette.
Sendte mail for en melding om en forfalt faktura som jeg hadde betalt, fikk svar på 2 minutter og det var fikset. Tipptopp.
Hei Martine! Takk for fin tilbakemelding🤝