Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gunstig for meg som kunde, et selskap som ikke skor seg på kundene, men gir et hvert mulig overskudd til veldedige formål!
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Lover MAX 1 øre påslag pr kwt og spot pris. Det står ingenting om +moms på alt pluss andre avgifter. Fikk regning hvor påslaget var 8,16 øre . Kwt pris er ikke spesifisert og hvorfor det er 8,16 i påslag og ikke MAX 1 øre er heller ikke spesifisert. Hadde 5,99 i påslag hos NorgesEnergi så Motkraft for meg er totalt sett mye dyrere
Hei! Hvis du har et forbruk på 816 kWt, så betyr det at du betaler 8,16 kr. Ettersom vi tar 1 øre/kWt så summeres det til den summen :) På fakturaen står nemlig summen av påslag!
Motkraft er rimelig, men hjemmesiden er uferdig. Det er nesten umulig å komme i kontakt, og de har store problemer med å inkorporere nettleien i fakturaen
Hei! Vi jobber på spreng for å gi deg en tilfredstillende kundeopplevelse på hjemmesiden vår, men det tar dessverre litt tid. Når det kommer til nettleien på fakturaen så har nettselskapene gjort det slik at man må inngå avtale med hver individuelle aktør for å kunne sam-fakturere.. Dette tar derfor også litt tid! :)
Ble avvist når jeg i mail spurte om spesifisering. Anbefaller alle, ikke gå over til Motkraft!
Hei! Som du kanskje opplever hos andre leverandører så vil du ikke få oppgitt strømbruken din per time i hvert intervall. Da hadde det litt en lang faktura! Da ettersom det er 31 dager ganger 24 timer :)
byttet til Motstrøm fra Fjordkraft, ble oppringt to ganger og lovet langt lavere pris av Fjordkraft i en måned, jeg foretrekker lave påslag pris i år etter år jeg har ikke opplevd noe som helst krøll og funderer på om noen av de som er så veldig misfornøyd har en egen agenda jeg har anbefalt Motkraft til venner, det burde fler gjøre
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Jeg synes konseptet virket bra og ga Motkraft et forsøk. Men det var tydeligvis et produkt som ble lansert alt for tidlig. Bare rot i starten. Etter over 1 måned med mye masing og lite informasjon ble jeg til slutt overført. De har ingen "min side" du kan logge inn på, men de fikk etterhvert på plass en app med litt informasjon om forbruket. I starten brukte motkraft salgs argumenter for at de var "billigst i Norge" så endret de det til "billigst på sikt" og nå er det endret til "billig på sikt" Kan sikkert ha en sammenheng med at Forbrukertilsynet har varslet mulkt og gebyr til de grunnet brudd på markedsføringsloven 🙈 "motkraft skal ikke tjene penger på deg" er også misvisende, de jobber ikke gratis. De kan i teorien ta ut det de vil i lønn og fortsatt være non-profit veldedig organisasjon. Motkraft er ikke den dårligste spotpris avtalen du kan ha, men det finnes faktisk flere andre avtaler som er både billigere, ryddigere og ikke minst bedre og mer tilgjengelig service! Jeg bytter nå til en av de.
Hei! Du har helt rett, som alle andre non-profit selskap så får de ansatte lønn, riktignok tariffbasert :) Les mer om hvordan selskapet opererer på https://www.motkraft.no/vedtekter ! Lykke til med nye avtaler! Sørg for å lese det som står i liten skrift ;)
surr å rot og ikke noe telefon nr å ringe. Sendte meg regning med feil måle nr. Spare null på å bytte til dem. Styr unna.
Hei! Vi sender faktura på det målenummer som er registrert :)