Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg ble kunde så reklamerte motkraft med at de var ett alternativ til de tradisjonelle leverandørene og at de drev etter en non-profit model. I går fikk jeg en e-post om at påslaget per kWt går opp 100% og at månedsprisen øker med 52%. De sier de vil gå over til en avtale som er mer standard i markedet.
Hei Trond. Vi har dessverre sett oss nødt til å endre prisene våre. Vi har ikke som mål å gå med overskudd, men å tilby en bærekraftig strømleveranse til en pris som er rettferdig for både oss og kundene våre⚡️
I tillegg til reduserte månedlige regninger som bør få andre og grådige konkurrenter i kraftmarkedet til å tenke seg om, er muligheten for direkte kontakt med Motkraft helt uten omveier eller stengte dører. Dette kan for mange utgjøre den store forskjellen mellom et utakknemlig og problematisk forhold selskap-kunder -og et annet og mer optimistisk syn på nødvendigheter som skal til for å holde et samfunn gående. Dette tror jeg Motkraft har forstått :-)
Heisann Tormod. Takk for en super tilbakemelding, det er godt å ha deg med på laget🤩
Enkelt og greit men syns det tar for lang tid fra man bestiller til strømmen er levert. I mitt tilfelle tok det to uker. Burde kunne skje umiddelbart med dagens teknologi.
Heisann. Takk for din tilbakemelding, dette skal jeg ta med videre internt!
Jeg prøver igjen. Kommer ikke inn på siden deres. Får bare beskjed om feilmelding.Det har holdt på i lengre tid. Hva skjer???
Hei Frøydis. Så merkelig! Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-mail til [email protected], så skal vi hjelpe dersom du opplever utfordringer med appen.
Motkraft klarte ved en feil å fjerne oss som kunde og vi ble derfor automatisk overført til Elvia uten viten eller samtykke, og har endt opp med et selvsagt omtvistet krav på over 9000 kr. Motkraft tar ikke ansvar for å rette opp i dette, tiltross for at de vedkjenner seg at det har skjedd en feil. Skremmende stygg kundeservice der, som får store konsekvenser for kundene. Selskapet har også historikk i å fakturere kunder de ikke har. Vær klok og velg en annen strømleverandør. M.D.
Heisann Marianne. Det er synd å høre du sitter med denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi hjelpe til å rydde opp i dette.
liker at det var kjapt svar og at jeg fikk hjelp med det jeg spurte om! brukte chat og fikk snakke med en person i stedet for robot, og problemet var løst på under 2 minutter.
Heisann. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på😊 Ha en fin dag videre!
Jeg har bare positive opplevelser. Lett å komme i kontakt med. Svarer raskt og ordner opp hvis det er noe. Hyggelige ansatte. Og ikke minst. Strøm til rett pris
Hei Marie. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩 Ha en fin dag videre!