Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservicen til Motkraft var bra og de var raske til å svare.
Nettopp dette vi jobber for, hyggelig å høre at kundene våre setter pris på det⚡️
Gått over til motkraft 2 ganger der de angivelse skal ha tatt over måleren og sendt meg velkomst Mail ..Hafslund ringer og maser hver dag på at strømmåleren fortsatt ikke har blitt satt over til oss . Umulig å få kontakt med dem . Useriøst selskap
Hei Eirin. Enkelte målere har vært vanskeligere enn andre å få tak i. Etter tilsendt målenummer skal det ta en ukes tid før du blir kunde (senest 14 dager). Dersom du opplevde at det tok lengre tid enn dette er det veldig beklagelig... Alle ukedager mellom 09.00-17.00 er vi tilgjengelig på chat, utenfor våre åpningstider kan du alltid sende mail.
Fikk god service ved bruk av chatten så lenge den virket. Fikk etter hvert ikke sendt melding og begynte da å lete etter mail-adresse som jeg ikke var lett å finne. Men problemet ble fikset fort da jeg endelig kom igjennom. I appen tar det veldig lang tid å få frem fakturaer. Har aldri fått de frem ellers en grei app.
Takk for tilbakemeldingen, Arne🤗 Supert at problemet løste seg så fort du var i dialog med oss! Når det gjelder tilgang på chatten, er den åpen 09-17 alle ukedager. Dersom du allerede var i en samtale skal du fortsatt kunne sende meldinger der (også utenfor åpningstiden). Det kommer en helt ny versjon av appen veldig snart, da vil det komme flere nye funksjoner samt at tidligere problemer fikses. Fakturaen vil dermed komme inn i appen med det samme.⚡️
Fikk god hjelp med ett lite problem, å kundeservicen var helt super!
Det var hyggelig å høre! Vi jobber for best mulig kundeopplevelse selv også ved små problemer. Tusen takk for tilbakemeldingen🤗
Jeg har i lengre tid(20 år) irritert meg over pågående selgere, dårlig informasjon,innviklede avtaler og unormale påslag i prisen. Alt dette har jeg nå kommet bort ifra, og det er så godt. Jeg har ingenting å utsette på motkraft, så lenge de gjør det de har sagt, nemlig å levere strøm, uten at firmaet har profit.
Akkurat derfor startet vi dette selskapet, og det gir oss mye at kunder ser dette og verdien i det! Kunder som deg driver oss fremover⚡️
Appen er hittil for enkel. Jeg har også en bug som gjør at antall kWh står i ro på 253kwh. Håper på snarlig oppdatering av app, ellers er Motkraft kult!
Vi jobber på spreng med ny versjon av appen som vil komme ila februar. Den vil bli mer avansert og oversiktlig, så vi gleder oss til at våre kunder kan ta den i bruk!
Fungerer fint. Litt blinking/flimring i en LED-lampe jeg har, men det er sannsynlig netteier sitt ansvar. Greit fornøyd her, liker non-profit.
Bra du er fornøyd, Eirik. Angående flimringen så er det som du sier netteier du må kontakte. De har ansvar for selve leveransen av strømmen!