Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi byttet fra Norgesenergi til Motkraft i november 2021. Så langt er vi veldig godt fornøyd med Motkraft. Og vi heier på konseptet!
Hyggelig å høre, Alexander 😊
Prøver å komme i kontakt via både mail og Facebook meldinger men svarer ikke på over et døgn! Finnes ingen telefonnummer å ringe dem på heller. Ikke vært borti dårligere service! Useriøse aktører.
Hei Aneta. Vi har i det siste fått inn tusenvis av henvendelser, og det har derfor vært noe lengre svartid enn det vanligvis er. Nå har vi fått inn mer kapasitet og vil være mye mer tilgjengelig fremover!
Nå har jeg byttet strømleverandører flere ganger de siste årene, med varierende erfaringer. Motkraft gir meg en god følelse i tillegg. Ingen gebyrer for "ditt og datt" som til 7. og sist bare drar opp pris på regningene...Enkle valg for enkel hverdag og bedre fremtid uten blodsugere.
Bra at du er fornøyd, Hanne! Vi ser frem til et langt og godt kundeforhold med deg 😊
Oversiktlig og ryddig app. Vet hva jeg bruker til enhver tid. Kan studere forbruket for å se hvilke tiltak jeg bør gjøre. Har ikke angret på dette valget.
Bra du er fornøyd og liker appen! Vi holder også på å utvikle en ny versjon av appen som vil bli enda mye bedre 😊
Hittil veldig fornøyd med alt. Appen og betalingene har hikket litt innimellom, men det er første gang jeg har smilt over å ha fått en betalingsoppfordring :) All kudos!
Så hyggelig å høre, Marie!
Har app som er oppdatert hele tiden . Enkel ser hvor mye som er brukt og hvor mye det koster . 👍
Enkelt, trygg på at jeg betaler kun for strømmen jeg bruker :) Appen kan og skal visst bli bedre, det ser jeg frem til.