Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har app som er oppdatert hele tiden . Enkel ser hvor mye som er brukt og hvor mye det koster . 👍
Enkelt, trygg på at jeg betaler kun for strømmen jeg bruker :) Appen kan og skal visst bli bedre, det ser jeg frem til.
Tror dette blir fremtidens nye storselskap! Endelig er appen på plass med full oversikt, har ikke noe negativt å tilføye.
Vi har to apper som er veldig trege på å oppdatere seg Må ofte sku tlf av/på Dette er for dumt I dag viste min kone sin 257 øre Min viste 174 øre Hvordan er det mulig
Jeg synes det er trist at ikke forbrukertilsynet eller andre statlige organ tar et oppgjør med strømselskapene. At gründerne bak motkraft har sett dette er fantastisk og jeg ønsker å støtte de i dette arbeidet. Og om jeg sparer penger mens jeg gjør dette synes jeg det er fantastisk. Mitt håp er at svakrestillte skal slippe å bli svindlet av strømselskaper og at Norge skal bli er bedre sted. Ved å bytte til non-profit selskapet Motkraft håper jeg å bidra til det.
Kundeservicen er nødt til å bli bedre! Jeg har meldt meg på to ganger, begynte i fjor høst, men har fortsatt ikke mottatt faktura eller melding om overgang. Jeg har sendt mail, men ikke fått svar. Har Motkraft problemer med å behandle søknadene, så de må de i det minste informere om dette på hjemmesiden sin. Det synes jeg vi som har meldt vår interesse har krav på.
Hei Motkraft! Har fått beskjed at dere skulle overta måleren min, men ingenting er skjedd. Hvordan skrive en mail til dere, adresse? Nå har jeg fått en lenke tilsendt fra Fjordkraft for å bekrefte avtale med dem. Hva gjør jeg? Mvh Marit