NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk god informasjon om fakturering og tilbud om mobil/Telenor abonnement. Det er fortsatt utfordrende å logge seg inn på appendiks for å se detaljer
Hei Hanne, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Skulle du oppleve problemer med appen vår må du gjerne gi beskjed, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Regningene kommer punktlig hver måned, ellers så har jeg ikke så mye å si.
Hei Tinka, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi slutter med gjennomfakturering fordi vi ønsker å opprettholde vår posisjon som en av landets ledende lavprisaktører. Gjennomfakturering har store kostnader for oss som strømleverandør da det er vi som tar på oss nettselskapenes jobb med å kreve inn nettleien. Disse kostnadene mener vi netteierne nå må stå for selv, slik at vi i NorgesEnergi kan konsentrere oss om vårt hovedfokus: Lavest mulig strømregning til deg som kunde. Vi har også mottatt tilbakemeldinger basert på en kundeundersøkelse at flere av våre kunder synes det er vanskelig å forstå faktura når den også inneholder nettleie. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle fortsette med gjennomfakturering, og beklager at vi dessverre ikke lengre kan tilby denne løsningen. mvh Nina - NorgesEnergi
Byttet strømleverandør i april 2021, og ble oppringt av en ivrig selger fra NorgesEnergi dager etterpå. Selgeren rådet meg til å bytte tilbake til NorgesEnergi når binding hos ny leverandør utgår til sommeren. Lovet meg oppfølging våren 2022 før oppstart, og at jeg når som helst kunne velge å droppe avtalen hvis jeg ikke ønsket den likevel og heller gikk for annet selskap. Ikke hørt noe mer etter samtalen i 2021. Plutselig får jeg e-post i dag om at faktura deles opp, og jeg forstår ingenting. Ingen avtale eller noe. Opplever dette som svært uprofesjonelt og uryddig. Spent på svaret fra NorgesEnergi da jeg har fastpris og binding i annet selskap. NorgesEnergi: Håper dere følger opp og rydder opp i rotet selgeren deres har skapt for meg!
Hei Nina, Her høres det ut til at du har inngått en strømavtale med avtale om utsatt oppstart. Ved utsatt oppstart skal man motta skriftlig informasjon når oppstart nærmer seg. Jeg beklager derimot dersom salgsrepresentant ikke har fulgt deg opp som avtalt, slik skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi ta tilbakemeldingen din videre samt kansellere bestillingen for deg. Mvh Nina - NorgesEnergi
God service, oppklarende samtale,da jeg etterlyste faktura for mars
Hei Petter! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Ser bort ifra andre sine ønsker, hører ikke etter, lite hjelpsom og fortsetter å ignorere meg ved å ringe meg heletiden. Dette har pågått i mange mange år. Viser lite forståelse når jeg pent spør om å ikke ringe meg mer.
Hei Benjamin, Jeg beklager dersom du opplever uønskede oppringinger fra oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere samt reservere nummeret ditt internt i våre systemer, om dette skulle være ønskelig. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Fastpris på strøm, rimelig mobil abonnement og god kundeservice.
Hei, Caroline H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, både på strøm og mobil! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg hører andre har under 1000kr som bruker mer strøm en meg . Jeg har telys på . Lever på stua har bakkeleilighet / hage. Har levd med en varmeovn ved siden av stolen . Må kle på meg hjemme. Er ufør å har sykdomer som sitter i skjellet å da er kald leiligheten . Jeg vet det er dyr strøm men jeg nekter å tro at jeg får mer en folk med varme lys alt på en gang. Jeg har 12000kr i mnd med alt man skal betale + medisiner vær mnd. Er noe som kan gjøres ? Mvh Nina M.
Hei, Nina M! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og vi håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss sammen med deg. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundebehandling, fine priser, oversiktelig og greit
Hei B. A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundeservice - samt et av de billigste selskapene på strøm 👍🏼
Hei, Birte K. F! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gir bra oversikt over forbruket. Norgesenergi ligger stabilt blant de beste på pris. Noen få leverandører ligger ubetydelige beløp bedre an, så jeg slipper å tenke på leverandørskifte.
Hei, Tor! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fikk hjelp til å endre mitt abonnement på en grei måte!
Hei, Pia H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din og hjelpen du mottok i dialog med vårt kundesenter! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Effektiv og grei forståelse av mitt behov. Øket ble fornøyd!
Hei Leiv, Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har alltid vært fornøyd kunde hos dere så nå går jeg ikke frem og tilbake som jeg gjorde, men holder meg her.
Hei Arne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har ikke vært kunde hos dere før, men har hatt en fin opplevelse i dag. Gode tilbud og god kundeservice her.
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina, NorgesEnergi
Positiv og flink problemløser særlig på telefonisk kontakt.
Hei, Rune A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi og opplever god hjelp i dialog med vårt kundesenter, det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Vanskelig og velge rett avtale selv. Man er avhengig av en god kundeservice.
Hei Spot. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om du skulle trenge hjelp til sammenligning av strømavtaler eller forklaring på avtaler, så vil du få god hjelp fra våre kundebehandlere! Mvh, Truls - NorgesEnergi