NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke vært kunde hos dere før, men har hatt en fin opplevelse i dag. Gode tilbud og god kundeservice her.
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina, NorgesEnergi
Positiv og flink problemløser særlig på telefonisk kontakt.
Hei, Rune A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi og opplever god hjelp i dialog med vårt kundesenter, det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Vanskelig og velge rett avtale selv. Man er avhengig av en god kundeservice.
Hei Spot. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om du skulle trenge hjelp til sammenligning av strømavtaler eller forklaring på avtaler, så vil du få god hjelp fra våre kundebehandlere! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kredit hos Norges Energi gjør mine innbetalinger fleksibel.
Hei, Jørgen S! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Dem var hyggelige å service vennlig å meget lett å forstå.
Hei, Halvor V! Så godt å høre at du var fornøyd med hjelpen du mottok i dialog med vårt kundesenter og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
De kundebehandlerne som utgir seg for å være berettiget til å representere Norgesenergi og ha fullmakter til å inngå avtaler med forbrukere er ikke til å stole på. De utfører ikke avtalte oppdrag med meg som kunde ved å sjekke ut om at avtalen fortsatt er som den var ved inngåelse av den opprinnelige og første gjeldende avtalen med NORGESENERGI A/S som de har kopi av og lovet i telefonsamtale å på tilsendte e-poster i fra meg som viser min klager på hva angår at alle tilleggsgebyr som skulle tilbakeføres og slettes, slik som avtalt med den kundebehandleren som ba meg om å trekke i fra alle beløp på tilsendte faktura som var gebyr, jeg skulle så deretter bare sende inn en bankgiro med det netto beløp som jeg da kom frem til. Dette har jeg så utført etter mai mnd. 2021 men da sendte Norgesenergi A/S beløpene som dette angår over til sitt eget inkassoselskap LOWELL A/S for inkasso og med varsel om stenging av strømleveringen. Det gikk så langt at jeg ble truet med bruddgebyr av Norgesenergi A/S for de at jeg ville si opp min strømavtale på til-samen noe i overkant på kr 9000 for mine 3 abonnement. Her er noen av Tilleggsgebyrene ANNET= :FAKTURAGEBYR på kr 99,00 +25% MVA kr 24,75 = kr 123,75 ENERGIVAKTEN : kr 85, 00 /mnd. +25%MVA SMART BEDRIFT: kr 45, 00/mnd. VINTERTRYGGHET : kr 49,00/mnd. Dette er alle snikinnførte gebyrer som jeg ikke har fått noen varsel om og jeg vet ikke at jeg skriftlig har godtatt dette. !!!!!!!
Hei, Jostein! Basert på oppgitt informasjon virker du til å ha bedriftsavtale hos oss og det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon 38 10 00 81, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd på dine avtaler. Vår bedriftsavdeling har åpent mandag - fredag klokken 09.00 - 15.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Alt bra . Fornøyd med servicen jeg fikk . Alt å si det . Bare håper at det blir billigere etterhvert .
Hei Anne L. R! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kontakt med oss i NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på. Vi krysser fingrene og håper også på rimeligere strømpriser. Mvh Anna, NorgesEnergi.