NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dessverre er jeg nødt til å gå så langt og si at det jobber inkompetente mennesker på kundeservice som hverken lytter en svarer på spørsmål. I mitt tilfelle hadde jeg tegnet to abonnement via deres hjemmeside. Unnvikende svar når jeg spør om prismatch og ber om at jeg legger dette inn via min side. Får ingen bekreftelse. Ingen Chat tilgjengelig via min side og heller ingen av mine 3 e-poster besvart siste 3 ukene. Et selskap man bør styre langt unna med mindre du absolutt ikke har noen spørsmål og er glad i og bli oppringt av en Norges Energi selger som skal bekrefte dine opplysninger, men selge deg inn en masse unødvendige dyre tilleggstjenester
Hei Odd! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hver dag for å yte den beste servicen, men dessverre er realiteten at kapasiteten på kundesenteret har vært sprengt i vinter og svartiden i våre kanaler har vært mye lenger enn vi ønsker å tilby. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med nå. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Blei lovet lav strømpris, men etter 14 dager når avtalen startet opp var prisen meir enn doblet seg, uten noe beskjed om dette.
Hei Christoffer! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen hos oss. Dersom man har en variabel strømavtale kan strømprisen bli endret med 14 dagers varsel, og varselet går ut til kundene som har en aktiv strømavtale. Dersom man blir kunde etter prisvarselet er sendt ut er nye priser oppgitt på vår hjemmeside og det vil ikke bli sendt ut per epost på nytt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du har flere spørsmål. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Fornøyd med pris på strøm,får go informasjon ang strømpriser.generelt fornøyd som kunde hos norgesenergi
Hei Hans O! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Hyggelig og rask tilbakemelding, vennlig og relevant veiledning.
Hei Jan, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
14. desember fikk vi tilbud om fastpris i januar og februar til 189,99 øre. (Pr. sms, ingenting med liten skrift) Vi takket ja til dette, men noen dager etter fikk vi sms om at prisen ville øke til 368,99 øre. Har de lov til dette? Det er da et avtalebrudd?
Hei Inger, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Dersom du har takket ja til fastpris gjennom produktet Prissikring innen tidsfristen skal du få fastpris som avtalt i perioden. Dersom du har en variabel strømavtale hos oss vil du likevel fremdeles motta varslinger om prisendring i grunnavtalen din. Dersom du har fastpris i perioden kan du da se bort i fra prisvarselet. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom noe fremdeles er uklart. Mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig fornøyd. Eneste er at appen er vanskelig og bruke, og ofte ikke fungerer. Så det hadde vært fint og fått ordnet på.
Hei Maria! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi vil lansere ny app i nærmeste fremtid og håper du blir fornøyd med denne når den lanseres. Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
De kaller avtalen for : "gul elkjøpspot" Men dette er ikke en spotprisavtale som de andre spotprisavtalene der ute, selv om du skulle tro det av navnet. De har ikke timespot som er vanlig ved spotprisavtaler. Så når jeg lader bilen om natten så får jeg ikke rimeligere pris pr. kwt. som Nordpool selger til Norgesenergi på det tidspunktet. Jeg gikk fra å betale ca. 2500 kr for 1 måned til ca. 1000 kr for 5 dager
Hei Joachim! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Avtalen Gul Elkjøpspot har fastbeløp kr 29,- samt et påslag på 5,99 øre/kwh. Ut over dette får du strøm til innkjøpspris. Dersom du har et timesmålt anlegg (AMS), faktureres du for ditt eksakte forbruk den enkelte time gjennom alle døgnets 24 timer. På din strømfaktura vil dette framkomme som en snittpris for måneden, for å unngå en lang og uoversiktelig faktura . Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom noe er uklart. Mvh Nina - NorgesEnergi
har ikke hatt noen problemer med Norgesenergi. De har en oversiktlig nettside.
Hei Tb, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss, og nettsiden vår. Kontakt gjerne kuindesenteret dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Effektiv og ryddig i kommunikasjon og med oppfølging av avtaler
Hei Tom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Oversiktlige avtaler, ok priser. Hyggelig kundeservice og de er til å stole på.
Hei Bjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
En sleip selger greide å registrere meg som kunde uten at jeg hadde lagt inn en bestilling selv. Byttet fort tilbake til spotpris avtale fra Hafslund.
Hei Steinar, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er bare strøm med opprinnelsesgaranti som garantert kommer fra fornybare kilder. Det gjør den i prinsippet ikke dersom slikt sertifikat er solgt til f.eks Tyskland, mens selve kraften blir solgt i Norge. Fra NorgesEnergi må det kjøpes en tilleggsavtale pr forbrukssted, med et fast gebyr pr måned. Det burde vært inkludert, eller med et lavt tillegg pr kWh (ikke måned).
Hei Knut! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding angående produktet 100% fornybar energi og tar tilbakemeldingen din videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Enkelt å ha oversikt og kontroll. Relativt gode priser
Hei Torbjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina - NorgesEnergi
De fungerer fint helt til du får et problem og må kontakte kundesenteret, dom ikke svarer.
Hei Steinar, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Skjult bruddgebyr, selvom du angrer deg innenfor angrefristen. Bytte rask tilbake til Gudbrandsdalen energi
Hei Ole! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Dersom man har inngått strømavtale med avtaleperiode skal dette alltid informeres om ved avtaleinngåelse. Man har også alltid 14 dagers angrerett så lenge avtalen ikke er inngått på fast utsalgssted. Vi ønsker derfor gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Kunderevice ringte raskt opp igjen etter at jeg be om å bli oppringt. Hjelpsom kundebehandler som ga god veiledning
Hei Wenche! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi