NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er enkelt å kontakte leverandøren på telefon. De oppfatter problemstillingen raskt og gir meg fordelaktige svar.
Hei Ola J Vi er glade for å høre at du er fornøyd kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Har noen påslag som ikke eksisterte da jeg inngikk avtale. Nye påslag kommer 1. november for min avtale.
Hei Trond Takk for din tilbakemelding. Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Med Spotprisavtale får du strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid og vårt dekningsbidrag kommer derfor fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Bare eit stort rot med faktura. Ikkje får eg rekninga på e-post eller papir. Dette ender upp med at det vert sendt til inkasso. Uholdbart.😡
Hei Olav Det er leit å høre at du har hatt utfordringer knyttet til fakturering hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her og se hva vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Påslag og avgifter gjør at man betaler mer enn man behøver. Velg de med minst eller 0,- i påslag
Hei Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs og spotprisen er derfor lik hos alle strømleverandører. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Alltid svar fra hyggelig og hjelpsom betjening. Holder et godt øye med strømpris og gir den aller beste avtalen. Kommer ALDRIG til å bytte strømleverandør. Norgesenergi er best. 🙏😇🥰
Hei Line Takk for fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss og er glade for å ha deg som kunde. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt. Mvh Monica - NorgesEnergi
Hvis jeg ringer så får jeg den beste service, alle er utrolig hyggelig og snakke med ,
Hei Wenke Takk for fin tilbakemelding. Det setter vi pris på. Det er viktig for oss at våre kunder blir møtt på en hyggelig og god måte i kontakt med oss så vi er veldig glade for å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter. Vi at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Jeg har ingen dårlige opplevelser så da er vel alt bra,
Hei Leif Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi