NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare eit stort rot med faktura. Ikkje får eg rekninga på e-post eller papir. Dette ender upp med at det vert sendt til inkasso. Uholdbart.😡
Hei Olav Det er leit å høre at du har hatt utfordringer knyttet til fakturering hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her og se hva vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Påslag og avgifter gjør at man betaler mer enn man behøver. Velg de med minst eller 0,- i påslag
Hei Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs og spotprisen er derfor lik hos alle strømleverandører. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Alltid svar fra hyggelig og hjelpsom betjening. Holder et godt øye med strømpris og gir den aller beste avtalen. Kommer ALDRIG til å bytte strømleverandør. Norgesenergi er best. 🙏😇🥰
Hei Line Takk for fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss og er glade for å ha deg som kunde. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt. Mvh Monica - NorgesEnergi
Hvis jeg ringer så får jeg den beste service, alle er utrolig hyggelig og snakke med ,
Hei Wenke Takk for fin tilbakemelding. Det setter vi pris på. Det er viktig for oss at våre kunder blir møtt på en hyggelig og god måte i kontakt med oss så vi er veldig glade for å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter. Vi at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Jeg har ingen dårlige opplevelser så da er vel alt bra,
Hei Leif Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Aldri har jeg opplevd en strømleverandør som maser mer enn Norgesenergi, og gnålet fortsetter i siste spørsmål. Vet ikke om jeg skal le eller grine
Hei Vidar Vi synes det er leit å høre at du opplever oss som masete. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om hva du opplever som mas og se på hva vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Hei! Jeg har påtalt i flere omganger ar vi som produserer strøm via solceller på taket må få en app der vi kan følge med. Dette he Tibber og det må være mulig for et stort selskap som Norges energi å utvikle en slik app. Vh Erling T.
Hei Erling T Takk for din tilbakemelding. Vi ser helt klart verdien i en slik app og forstår godt at dette er noe flere av våre kunder ønsker. Vi tar din tilbakemelding til etterretning. Det er godt mulig det vil komme en app i fremtiden, eller eventuelt en funksjon for dette i appen vi allerede har, men vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for dette per dags dato. Inntil videre vil du få oversikt over dette på fakturaspesifikasjonen på fakturaene fra oss. Mvh Monica - NorgesEnergi