⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr så langt unna NorgesEnergi som mulig

Omtale av  Andreas

Dette er en oppfølging til en anmeldelse skrevet her for en måned siden, men siden man ikke kan følge opp saken med hva som har skjedd videre, så poster jeg på ny med mer informasjon, for å forhindre at andre går på samme smell med NorgesEnergi som jeg har gjort. NorgesEnergi tok kontakt for for en måned siden og ville ha meg som kunde. Jeg var ikke interessert, fordi jeg var en fornøyd Tibber kunde. Selgeren var svært pågående og kunne love meg billigere priser enn Tibber, samt en lik app opplevelse. Begrunnelsen for at jeg kunne få en slik avtale var at jeg kunne verves som en bedriftskunde, selv om jeg sa at selskapet selger refererte til lå brakk og dette overhodet ikke ville være et bedriftsforhold. Selgeren sa at det ikke spilte noen rolle, fordi organisasjonsnummeret kun var inngangsbilletten. Det hørtes rart ut, men jeg gikk med på det. Jeg fikk forklart at abonnementet hadde en 12-måneders rullerende avtaletid, som jeg tolket som 12-måneders bindingstid. Til tross for at jeg ikke liker bidingstid, så vant lovnaden om billigere strøm og en lik app opplevelse meg over. Når jeg noen dager senere fant ut at 12-måneders rullerende avtaletid betyr 12-måneders oppsigelse og i tillegg hadde lest hva folk skrev om appen deres på App Store, så følte jeg meg lurt og ba dem slette avtalen som ikke skulle begynne før en måned senere. Da begynte marerittet. Kundebehandlingen jeg har vært utsatt for er noe av det verste jeg noensinne har vært borti. Jeg har måttet vente i lange telefonkøer, snakke med frekke kundebehandlere, skrevet side opp og side ned med eposter, uten å nå frem. Til slutt skrev jeg en e-post til daglig leder i NorgesEnergi (man finner e-post adressen med et enkelt søk på Google), hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd. Dagen etterpå ble jeg oppringt av en kundebehandler som var svært hyggelig og som kunne fortelle meg at kundeforholdet ble slettet og at jeg kunne fortsette som kunde hos Tibber. Jeg takket for at jeg endelig hadde blitt hørt og slo meg til ro med det. I ukene etterpå ringte NorgesEnergi meg en gang for å høre hvorfor jeg var misfornøyd med servicen på kundesenteret og jeg ringte dem en gang for å forsikre meg om at kundeforholdet var over. Jeg ble også da forsikret av en kundebehandler at kundeforholdet var slettet. Overraskelsen var derfor stor når jeg en måned senere mottok en epost fra nettselskapet som opplyste meg om at NorgesEnergi hadde flyttet strømavtalen min fra Tibber over til NorgesEnergi og at jeg nå var kunde hos dem. Stikk i strid med lovnaden jeg hadde fått fra to kundebehandlere. Det går dessverre ikke an å gi dem minuspoeng, men dette er noe av det verste jeg har vært borti. Jeg håper at de vil ta til fornuften og la en person som ikke ønsket annet enn å unngå å bli kunde hos dem få viljen sin. Jeg ba om det i en måned før kundeforholdet skulle starte og til tross for at de lovet at de skulle respektere viljen min, så gjorde de ikke det. Styr så langt unna NorgesEnergi som mulig.

Svar fra NorgesEnergi
10.08.2021 09:20

Hei Andreas, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom du har fått beskjed om at avtalen skulle vært kansellert, må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere for å se på hva som kan ha skjedd. Jeg håper derfor at du har anledning til å ta kontakt på ny for nærmere informasjon, slik at vi kan finne en løsing. Slik jeg forstår at det du skriver er dette en bedriftavtale, du må derfor gjerne ringe oss per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Bra selskap.

Omtale av  Hans K

Lave priser.Har aldri hatt noen problemer med dem.Bare de kan fortsette å levere lave strømpriser er jeg fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
06.08.2021 13:56

Hei Hans! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Holder tilbake informasjon ved inngåelse av avtaler

Omtale av  Am

Når man blir spurt av Elkjøp selgeren om man vil ha 500 kr i gavekort ved å bytte til norgesenergi, så inngår man en spotprisavtale. På fakturaen står det imidlertid et "påslag" som er helt umulig å forstå, og dersom man ikke har papirfaktura som man betaler dyrt for å få tilsendt, så ser man det kanskje ikke i det hele tatt. Når jeg da endrer avtalen til spotpris uten påslag, så må jeg dra vilkårene ut av dem, en etter en, og de har rett og slett ingen komplett avtale som de kan sende kjøperen. De har bare noen små notater på en mail. Hvor er profesjonaliteten?

Svar fra NorgesEnergi
11.08.2021 15:50

Hei Am! Det var leit at dette ikke ble som du hadde tenkt. Du må gjerne kontakte oss på e-posten [email protected] så vil vi kunne se på din henvendelse og detaljene på ditt abonnement hos oss. Håper du tar kontakt slik at vi kan se på en løsning. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Mye tull med overgang til ny bolig

Omtale av  Liv M. W

Virker som det er dårlig kommunikasjon mellom ansatte i NorgesEnergi. Mine ønsker ble ikke etterkommet. Jeg ga et ultimatum: dersom de gjorde én feil til var jeg ikke lenger deres kunde. Det er derfor jeg ønsker å bytte nå.

Svar fra NorgesEnergi
06.08.2021 13:54

Hei Liv! Takk for din tilbakemelding. Det var kjedelig at din opplevelse av å bestille strøm ikke ble som ønsket. Beklager for denne opplevelsen. Vi ønsker alltid å forbedre vår dialog, og din tilbakemeling hjelper oss til å bli bedre i fremtiden. Du står fri til å velge den strømleverandøren som passer best for deg. Ønsker deg likefullt en riktig fin dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God forklaring og service

Omtale av  Linda

Ble godt tatt i mot av kundeveileder. Fikk svar og forklaringer på mine spørsmål . Alt ordnet seg til det beste.

Svar fra NorgesEnergi
03.08.2021 14:21

Hei Linda! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

har gitt meg den beste avtalen sier di, som di har.

Omtale av  Berg

Hjelpsom, har deres beste avtale sier di,hvis di snakker sant da. Har vært kunde i 13 år

Svar fra NorgesEnergi
29.07.2021 20:48

Hei Berg! Vi setter stor pris på din lojalitet og din fine kommentar nå på bytt.no Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice

Omtale av  Tor E. V

Jeg har spot pris +4,49 øre pr time +5 kroner mnd.

Svar fra NorgesEnergi
27.07.2021 14:16

Hei Tor E. V! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR