⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Holder tilbake informasjon ved inngåelse av avtaler

Omtale av  Am

Når man blir spurt av Elkjøp selgeren om man vil ha 500 kr i gavekort ved å bytte til norgesenergi, så inngår man en spotprisavtale. På fakturaen står det imidlertid et "påslag" som er helt umulig å forstå, og dersom man ikke har papirfaktura som man betaler dyrt for å få tilsendt, så ser man det kanskje ikke i det hele tatt. Når jeg da endrer avtalen til spotpris uten påslag, så må jeg dra vilkårene ut av dem, en etter en, og de har rett og slett ingen komplett avtale som de kan sende kjøperen. De har bare noen små notater på en mail. Hvor er profesjonaliteten?

Svar fra NorgesEnergi
11.08.2021 15:50

Hei Am! Det var leit at dette ikke ble som du hadde tenkt. Du må gjerne kontakte oss på e-posten [email protected] så vil vi kunne se på din henvendelse og detaljene på ditt abonnement hos oss. Håper du tar kontakt slik at vi kan se på en løsning. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Mye tull med overgang til ny bolig

Omtale av  Liv M. W

Virker som det er dårlig kommunikasjon mellom ansatte i NorgesEnergi. Mine ønsker ble ikke etterkommet. Jeg ga et ultimatum: dersom de gjorde én feil til var jeg ikke lenger deres kunde. Det er derfor jeg ønsker å bytte nå.

Svar fra NorgesEnergi
06.08.2021 13:54

Hei Liv! Takk for din tilbakemelding. Det var kjedelig at din opplevelse av å bestille strøm ikke ble som ønsket. Beklager for denne opplevelsen. Vi ønsker alltid å forbedre vår dialog, og din tilbakemeling hjelper oss til å bli bedre i fremtiden. Du står fri til å velge den strømleverandøren som passer best for deg. Ønsker deg likefullt en riktig fin dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God forklaring og service

Omtale av  Linda

Ble godt tatt i mot av kundeveileder. Fikk svar og forklaringer på mine spørsmål . Alt ordnet seg til det beste.

Svar fra NorgesEnergi
03.08.2021 14:21

Hei Linda! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

har gitt meg den beste avtalen sier di, som di har.

Omtale av  Berg

Hjelpsom, har deres beste avtale sier di,hvis di snakker sant da. Har vært kunde i 13 år

Svar fra NorgesEnergi
29.07.2021 20:48

Hei Berg! Vi setter stor pris på din lojalitet og din fine kommentar nå på bytt.no Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice

Omtale av  Tor E. V

Jeg har spot pris +4,49 øre pr time +5 kroner mnd.

Svar fra NorgesEnergi
27.07.2021 14:16

Hei Tor E. V! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bytte kundekonto fiktivt i feriemåneden for å kreve inn gebyrer ekstra.

Omtale av  Tor

Fikk brev om at min konto skulle overføres til mitt enkeltmannsforetak.?? Ringte og spurte om hvorfor. Jo de skulle samle kontoene på en konto? Jeg gav skarpt uttrykk for at jeg ikke likte det. Sendte inn skjema om bytting av autogiro og e giro for å slippe gebyr slik som før. Hva skjer. Regning kommer pr post med gebyr. Og kontoene er ikke samlet. Regning for hytte kommer som normalt pr bankmelding. Kontoener er ikke samlet og gebyrfritak er ikke iverksatt. Klar spekulasjon om at folk i ferietiden ikke responderer slik at de krever inn gebyr på kr 123,75. Med f.eks. 4000 kunder er det en halv million rett i lomma. Useriøst og lite tillitsvekkende. Fikk nettopp melding om prisøkning også. Jeg skal samle alle mine kontoer selv, men et helt annet sted. Og ikke hos Hafslund, for de er noen grådige haier.

Svar fra NorgesEnergi
27.07.2021 14:16

Hei Tor! Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss. Dersom du har aktiv eFaktura skal man ikke få tilsendt faktura per post med fakturagebyr. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 eller epost norgesenergi.no sånn at vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

Tror jeg får vanlig avtale, settes på en bedriftsavtale.

Omtale av  Ingrid

Jeg ringer norgesenergi som jeg i flere år hatt og da var greit fornøyd med. Fikk den gjennom Huseiernes landsforbund med noe rabatt. Jeg var privatkunde da og skulle ha det nå også, samme som sist. Har ingen bedrift. Så får jeg tre ganger hver måned siden jeg byttet purring og varsel om inkasso. Jeg skjønner ikke noe?? Ringer til dem i dag. Og trykket på å bli oppringt da det var kø. Etter 2,5 timer ringer jeg igjen mens jeg snakket med dem og prøver å forklare ringer de. 2,5 timer. Jeg forklarer at jeg ikke noen gang har fått en regning hverken på nettet eller i papirform. Så sier personen men det er jo et bedriftsabonnement og det er visst også dyrere enn et privat abonnement. Jeg sier at jeg ba om et vanlig abonnement-privat- han gjentar bare det samme og ja jeg blir sint. Han sier han skal sette over til bedrift. Ja men sier jeg jeg kan ikke sitte å vente der og nå har jeg ventet i 2,5 timer her. Han sier de har kø der og. Jeg sier at jeg vil ha hjelpen nå. Da sier han at du er frekk og da legger jeg bare på sier han og det gjorde han. Dermed må jeg ringe i morgen til bedrift. Jeg ante ikke at de hadde noe som het bedrift og føler meg skikkelig lurt i tillegg til at der sitter det en ung "gutt" og svarer virkelig uhøflig selv om jeg ble sint må de ha så mye opplæring i hvordan de snakker med kunder slik at vi ikke blir sinte. Nå blir det et annet selskap. Ikke Norgesenergi!!

Svar fra NorgesEnergi
27.07.2021 14:16

Hei Ingrid! Det var utrolig leit å høre om opplevelsen du har hatt vedrørende hjelp fra vårt kundesenter. Sånn skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss per epost til [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Du kan gjerne henvise til dette innlegget. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR