NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man blir spurt av Elkjøp selgeren om man vil ha 500 kr i gavekort ved å bytte til norgesenergi, så inngår man en spotprisavtale. På fakturaen står det imidlertid et "påslag" som er helt umulig å forstå, og dersom man ikke har papirfaktura som man betaler dyrt for å få tilsendt, så ser man det kanskje ikke i det hele tatt. Når jeg da endrer avtalen til spotpris uten påslag, så må jeg dra vilkårene ut av dem, en etter en, og de har rett og slett ingen komplett avtale som de kan sende kjøperen. De har bare noen små notater på en mail. Hvor er profesjonaliteten?
Hei Am! Det var leit at dette ikke ble som du hadde tenkt. Du må gjerne kontakte oss på e-posten [email protected] så vil vi kunne se på din henvendelse og detaljene på ditt abonnement hos oss. Håper du tar kontakt slik at vi kan se på en løsning. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Virker som det er dårlig kommunikasjon mellom ansatte i NorgesEnergi. Mine ønsker ble ikke etterkommet. Jeg ga et ultimatum: dersom de gjorde én feil til var jeg ikke lenger deres kunde. Det er derfor jeg ønsker å bytte nå.
Hei Liv! Takk for din tilbakemelding. Det var kjedelig at din opplevelse av å bestille strøm ikke ble som ønsket. Beklager for denne opplevelsen. Vi ønsker alltid å forbedre vår dialog, og din tilbakemeling hjelper oss til å bli bedre i fremtiden. Du står fri til å velge den strømleverandøren som passer best for deg. Ønsker deg likefullt en riktig fin dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Ble godt tatt i mot av kundeveileder. Fikk svar og forklaringer på mine spørsmål . Alt ordnet seg til det beste.
Hei Linda! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Hjelpsom, har deres beste avtale sier di,hvis di snakker sant da. Har vært kunde i 13 år
Hei Berg! Vi setter stor pris på din lojalitet og din fine kommentar nå på bytt.no Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Jeg har spot pris +4,49 øre pr time +5 kroner mnd.
Hei Tor E. V! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Fikk brev om at min konto skulle overføres til mitt enkeltmannsforetak.?? Ringte og spurte om hvorfor. Jo de skulle samle kontoene på en konto? Jeg gav skarpt uttrykk for at jeg ikke likte det. Sendte inn skjema om bytting av autogiro og e giro for å slippe gebyr slik som før. Hva skjer. Regning kommer pr post med gebyr. Og kontoene er ikke samlet. Regning for hytte kommer som normalt pr bankmelding. Kontoener er ikke samlet og gebyrfritak er ikke iverksatt. Klar spekulasjon om at folk i ferietiden ikke responderer slik at de krever inn gebyr på kr 123,75. Med f.eks. 4000 kunder er det en halv million rett i lomma. Useriøst og lite tillitsvekkende. Fikk nettopp melding om prisøkning også. Jeg skal samle alle mine kontoer selv, men et helt annet sted. Og ikke hos Hafslund, for de er noen grådige haier.
Hei Tor! Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss. Dersom du har aktiv eFaktura skal man ikke få tilsendt faktura per post med fakturagebyr. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 eller epost norgesenergi.no sånn at vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg ringer norgesenergi som jeg i flere år hatt og da var greit fornøyd med. Fikk den gjennom Huseiernes landsforbund med noe rabatt. Jeg var privatkunde da og skulle ha det nå også, samme som sist. Har ingen bedrift. Så får jeg tre ganger hver måned siden jeg byttet purring og varsel om inkasso. Jeg skjønner ikke noe?? Ringer til dem i dag. Og trykket på å bli oppringt da det var kø. Etter 2,5 timer ringer jeg igjen mens jeg snakket med dem og prøver å forklare ringer de. 2,5 timer. Jeg forklarer at jeg ikke noen gang har fått en regning hverken på nettet eller i papirform. Så sier personen men det er jo et bedriftsabonnement og det er visst også dyrere enn et privat abonnement. Jeg sier at jeg ba om et vanlig abonnement-privat- han gjentar bare det samme og ja jeg blir sint. Han sier han skal sette over til bedrift. Ja men sier jeg jeg kan ikke sitte å vente der og nå har jeg ventet i 2,5 timer her. Han sier de har kø der og. Jeg sier at jeg vil ha hjelpen nå. Da sier han at du er frekk og da legger jeg bare på sier han og det gjorde han. Dermed må jeg ringe i morgen til bedrift. Jeg ante ikke at de hadde noe som het bedrift og føler meg skikkelig lurt i tillegg til at der sitter det en ung "gutt" og svarer virkelig uhøflig selv om jeg ble sint må de ha så mye opplæring i hvordan de snakker med kunder slik at vi ikke blir sinte. Nå blir det et annet selskap. Ikke Norgesenergi!!
Hei Ingrid! Det var utrolig leit å høre om opplevelsen du har hatt vedrørende hjelp fra vårt kundesenter. Sånn skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss per epost til [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Du kan gjerne henvise til dette innlegget. Mvh Anna, NorgesEnergi.