NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hjelpsom, har deres beste avtale sier di,hvis di snakker sant da. Har vært kunde i 13 år
Hei Berg! Vi setter stor pris på din lojalitet og din fine kommentar nå på bytt.no Med spotpris har du alltid lavest mulig ørespris på strøm hver time. Som lavprisaktør vil vi være blant de rimeligste aktørene i Norge, og du får da også muligheter for gode tilbud fra våre samarbeidspartnere. Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Jeg har spot pris +4,49 øre pr time +5 kroner mnd.
Hei Tor E. V! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Fikk brev om at min konto skulle overføres til mitt enkeltmannsforetak.?? Ringte og spurte om hvorfor. Jo de skulle samle kontoene på en konto? Jeg gav skarpt uttrykk for at jeg ikke likte det. Sendte inn skjema om bytting av autogiro og e giro for å slippe gebyr slik som før. Hva skjer. Regning kommer pr post med gebyr. Og kontoene er ikke samlet. Regning for hytte kommer som normalt pr bankmelding. Kontoener er ikke samlet og gebyrfritak er ikke iverksatt. Klar spekulasjon om at folk i ferietiden ikke responderer slik at de krever inn gebyr på kr 123,75. Med f.eks. 4000 kunder er det en halv million rett i lomma. Useriøst og lite tillitsvekkende. Fikk nettopp melding om prisøkning også. Jeg skal samle alle mine kontoer selv, men et helt annet sted. Og ikke hos Hafslund, for de er noen grådige haier.
Hei Tor! Det er utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos oss. Dersom du har aktiv eFaktura skal man ikke få tilsendt faktura per post med fakturagebyr. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 eller epost norgesenergi.no sånn at vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg ringer norgesenergi som jeg i flere år hatt og da var greit fornøyd med. Fikk den gjennom Huseiernes landsforbund med noe rabatt. Jeg var privatkunde da og skulle ha det nå også, samme som sist. Har ingen bedrift. Så får jeg tre ganger hver måned siden jeg byttet purring og varsel om inkasso. Jeg skjønner ikke noe?? Ringer til dem i dag. Og trykket på å bli oppringt da det var kø. Etter 2,5 timer ringer jeg igjen mens jeg snakket med dem og prøver å forklare ringer de. 2,5 timer. Jeg forklarer at jeg ikke noen gang har fått en regning hverken på nettet eller i papirform. Så sier personen men det er jo et bedriftsabonnement og det er visst også dyrere enn et privat abonnement. Jeg sier at jeg ba om et vanlig abonnement-privat- han gjentar bare det samme og ja jeg blir sint. Han sier han skal sette over til bedrift. Ja men sier jeg jeg kan ikke sitte å vente der og nå har jeg ventet i 2,5 timer her. Han sier de har kø der og. Jeg sier at jeg vil ha hjelpen nå. Da sier han at du er frekk og da legger jeg bare på sier han og det gjorde han. Dermed må jeg ringe i morgen til bedrift. Jeg ante ikke at de hadde noe som het bedrift og føler meg skikkelig lurt i tillegg til at der sitter det en ung "gutt" og svarer virkelig uhøflig selv om jeg ble sint må de ha så mye opplæring i hvordan de snakker med kunder slik at vi ikke blir sinte. Nå blir det et annet selskap. Ikke Norgesenergi!!
Hei Ingrid! Det var utrolig leit å høre om opplevelsen du har hatt vedrørende hjelp fra vårt kundesenter. Sånn skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss per epost til [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Du kan gjerne henvise til dette innlegget. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har vært i kontakt med kundeservice 4 ganger nå ang fakturagebyr som de skulle akreditere og ordne det slik at jeg ikke får papirfaktura i posten, men nå igjen ser jeg at jeg har fått papirfaktura i posten, en ny fakturagebyr og akreditering på de 3 fakturagebyrene som har forekommet pga inkompetanse hos Norges Energi! Altså hvor vanskelig skal det være å gjennomføre noe de sier de skal, angret på at jeg byttet! Ble ringt opp tre ganger etter hverandre etter jeg fikk strøm abb hos dem, da var det reklame og salgs tlf. Nei vurderer å bytte!
Hei Noshin M! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med hjelpen i forbindelse med eFaktura. Det stemmer at man må opprette eFaktura for å unngå papirfaktura og dermed fakturagebyr. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected], så får vi undersøkt saken for deg. Mvh Anna, NorgesEnergi.
De gis feil priser når de prismatcher og er ikke samarbeidsvillige når de blir kontaktet. De fremstiller det som om det er kundens feil og de fraskriver seg alt av ansvar.
Hei Lene. Ved prismatch så følger vi prisen som er oppgitt i nettlenken til avtalen som blir tilsendt. Prismatch blir da beregnet ut ifra differensen mellom opprinnelig avtale du har hos oss og avtalen du ønsker prismatch imot. Prismatch fremkommer som en rabatt på din faktura. Du kan komme i kontakt med oss på epost [email protected] eller ring oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Ida - NorgesEnergi
Stort sett fornøyd. Har Norgesenergi både hjemme og på hytta. Spotpris virker bra.
Hei, Tor L! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi syns det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en fin dag! Mvh Ida - NorgesEnergi