NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid konkurransedyktige priser. og ofte gode tilbud på priser. Detaljert informasjon om strømforbruk er tilgjengelig.
Hei Orkhan, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er kjempefint å høre at du var fornøyd med avtalen og prisene :) Ha en fortsatt fin dag videre :) Mvh Arne - NorgesEnergi
Du blir godt mottatt. Alle spørsmål blir godt besvart og du får trygghetsfølelsen ved tegning av ny strømavtale😊
Hei Angelica, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding :) Det er hyggelig å høre at du var fornøyd, og at du hadde fått svar på det du lurte på. Ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe mer. Ha en fin dag videre :) Mvh Arne, NorgesEnergi
Veldig fornøyd med spotprisavtale med en god app hvor det er enkelt å følge eget forbruk
Hei Helen, Tusen takk for din tilbakemelding :) Det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår og strømavtalen. Ha en fin dag videre :) Mvh Arne
Fastprisavtale som begunstiger Norgesenergi høyere ved pris over fastpris enn kundens gevinst ved lavere pris enn fastpris
Hei Jan, Når man inngår fastpris så innebærer dette at vi som leverandør har sikret prisen for det forventede strømvolumet ditt. Det er alltid usikkerhet knyttet til å binde prisen. Prisnivået på strøm i år har i tillegg vært ekstra vanskelig å forutse. Vi sender normalt ut tilbud for fastprisperioden et par uker før perioden begynner. Det er først etter at perioden er over man kan se om det lønnet seg eller ikke. Prissikring handler først og fremst om den forutsigbarheten du får. Det har vært gunstig å ha Prissikring i flere perioder i år, men som sagt – det er primært en forutsigbarhet man kjøper. Strømstøtten baseres på gjennomsnittlig spotpris for området ditt. Av pratiske årsaker er det netteier som har ansvar for strømstøtten, men vi forsøker å ha god informasjon om støtten via vår hjemmeside. mvh Nina - NorgesEnergi
jeg meldte meg inn i norges energi ,, jeg ble lovet oppstart premie på 1200 cash poeng,, var der nermere 50 dager ,,ingen cash poeng kom ,,masse unskyldninger og løgn jeg hadde en skriftlig kontrakt som ikke ble oppfylt fra norges energi sin side ,,så avtalen ble brutt og jeg gikk tilbake til tidligere strømleverandør..
Hei Kurt, Jeg beklager at du ikke mottok dine cashpoints. Vi har dessverre opplevd noe problemer med tildeling av poeng og arbeider med å løse problemet. Dersom du ikke har fått tilbakemelding angående dine cashpoints må du gjerne kontakte kundesenteret, så vil vi undersøke nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Vanskeligere å følge med på eget forbruk når du må logge inn på mine sider.
Hei Tone, Vi lanserte i sommer egen strømapp. Denne er tilgjengelig for nedlastning i Appstore og Google play. Per nå er ikke alle funksjoner på plass, og flere funksjoner vil da komme ut over høsten. Vi håper du blir fornøyd med appen! mvh Nina - NorgesEnergi
Enkelt, supert med app for å følge med .............
Hei Hilde, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Appen vår ble lansert i sommer, og vil få flere funksjoner som vil gjøre det enkelt å følge med på din strømavtale. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi