NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ryddig selskap som viser forståelse for det en spør om - eksempelvis så stod det på regningen «annet» kr.59,-. Dette ble besvart med faktura, men ville falle bort ved neste faktura da dette da går elektronisk. Ekspeditør sier, uten oppfordring, at han vil redusere neste regning. Dette kaller jeg service!!! Takk for god behandling og hod førejulst🎄
Hei Vidar! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig god jul, og et godt nytt år! Mvh Nina, NorgesEnergi
Ryddig og bra vil kunden beste. Seriøst flinke til å finne bedre avtaler.
Hei Rune! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Kate, NorgesEnergi
Lett å få kontakt.Hyggelig saksbehandler. Lett å forstå på norsk.
Hei Jarle! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg fikk en tlf av en selger fra Norgesenergi når jeg flyttet til en annen adresse og fikk masse spørsmål om tilleggsprodukter som jeg takket fint nei til alle utenom strømkonto. Fikk plutselig opp at jeg betalte for noe som heter 100% fornybar energi så kontaktet dem og de sa de skulle kreditere det. Så nå ser jeg at jeg har betalt for andre tilleggsprodukter og beløpene jeg har blitt fakturert for er høyere enn det som står spesifisert på fakturaen. Og nå får jeg ikke en gang tak i de! Jeg har prøvd chat, tlf og mail men får opp at de har stengt. Klokken er 13:48 på en tirsdag og åpningstidene deres er 8-16 i hverdager?? Synes dette er dårlig, greit at dere ordner opp men dette burde ikke vært et problem til å begynne med!
Hei Mari! Her høres det ut som at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, og det må vi virkelig beklage! Man skal selvfølgelig ikke få med produkter i avtalen dersom disse ikke er godkjent av kunden selv. Jeg håper du derfor har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får sett nærmere på dette og finner en løsning. Kundesenteret er åpent 08-16, man-fre. Chatten er åpen 09-16 man-fre og vi er tilgjengelig på facebook 09-16 man-fre dersom du har fått informasjon om at kundesenteret er stengt må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere, da dette ikke stemmer. Håper vi hører fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Ventet 2 timer og 20 minutter på tilbake ringing fra dere hvor jeg beholdt min plass i køen! Alt for lang tid!!!🙄 Fikk løst problemet ok. Flink rådgiver.
Veldig hyggelig kundeservice. Kan ikke være bedre jeg er ny kunde hos dere så det er veldig vanskelig for meg å uttale meg så mye med det samme
Hei Tor! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
I dag har jeg endret mitt inntrykk av NorgesEnergi. En hyggelig telefonsamtale med firmaet i går, hvor de la seg flate, endret mitt inntrykk. Jeg beholder avtalen med firmaet, og kan anbefale andre om å kontakt NorgesEnergi når de føler seg dårlig behandlet.
Hei Kjell S. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at inntrykket ditt er endret og at du ønsker å fortsette som kunde hos oss. Mvh Rebecca, Norgesenergi!