NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I dag har jeg endret mitt inntrykk av NorgesEnergi. En hyggelig telefonsamtale med firmaet i går, hvor de la seg flate, endret mitt inntrykk. Jeg beholder avtalen med firmaet, og kan anbefale andre om å kontakt NorgesEnergi når de føler seg dårlig behandlet.
Hei Kjell S. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at inntrykket ditt er endret og at du ønsker å fortsette som kunde hos oss. Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Vært i kontakt med hyggelige folk på telefonen,da er det strømprisen som avgjør hvor hyggelig det fortsatt blir og være kunde i NorgesEnergi;)
Hei Stig A. N! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt for våre kunder :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi.
Har bare bra erfaring og fikk tilogmed 4mnd betalingsfritak da jeg blei langtidssykemeldt, det har jeg ikke hørt andre som har.
Hei Bente G. M! Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! Ønsker deg en fin dag, Mvh Bernard, NorgesEnergi
Fikk saklig svar på det jeg spurte om av en meget bra saksbehandler .
Hei Eugen S. B. N! Flott å høre at du fikk god hjelp fra kundesenteret når du var i kontakt med oss! Mange takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
God å tydelige svar.billig strøm.alti hyggelig nor jeg ringer
Hei Jorunn! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og strømavtale :). Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Bare positivt fra min side. Hyggelige saksbehandlere som gir meg svar på det jeg lurer på. En grei pris i forhold til markedet.
Hei Arild T! Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og strømpris! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Fikk to pakker med som jeg ikke ble informert om. Fikk derimot god hjelp av kundeservice da jeg klaget på dette.
Hei Stine! Det er veldig beklagelig å høre om denne hendelsen, slik skal det absolutt ikke være. Flott å høre at du fikk saken løst via kundesenteret! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi