NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det kan bli bedre om lavere pris på strøm .To av mine venner har fått info om NorgesEnergi og vilkårene. Nå har NorgesEnergi to kunder til🥰
Skurringen skyltes nok mye fordi jeg opererte med flere konti. Det skjedde endringer og dete er jo etterhvert blitt store.
Hyggelig kundeservice, og behjelpelig med å tilrettelegge riktig avtale ut i fra behov.
Helt ok strømleverandør. Får strøm i kontakten. Skulle garantere at de var billige for meg i januar/februar
Hei Joakim, Vi håper du blir fornøyd med din strømavtale hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har vært kunde hos Norgesenergi i flere år men i begynnelsen av februar ønsket jeg å bytte leverandør. Valgte Tinde som ny leverandør men dagen etterpå ringte det en selger fra Norgesenergi som kunne gi meg et nytt og bedre tilbud om jeg valgte å ikke knytte meg til Tinde. Fikk beskjed om av selger om at angreretten kunne de fikse med Tinde så jeg slapp og tenke på å sende inn angrerettsskjema selv. Etter at to uker var godt så fikk jeg en telefon fra Tinde som ønsket meg velkommen som kunde, jeg svarte at dette var sagt opp siden jeg fortsatte avtalen med Norgesenergi. Selger hos Tinde fortalte meg da at Norgesenergi ikke kunne si opp avtalen på mine vegner uten skriftlig godkjennelse fra meg. Jeg sa at jeg ikke ønsket et kundeforhold hos Tinde og i dag fikk jeg en regning på 1650,- for brudd på avtalen. Dette nektet både Norgesenergi og dekke samt at Tinde ikke ville slette kravet. Så da sitter jeg med en regning på 1650,- som jeg må betalt i tillegg til allerede dyre strømpriser.
Hei Håkon, Det er dessverre vanskelig for meg å gi deg en god forklaring på hva som kan ha skjedd her, uten at jeg har informasjon om ditt kundebilde hos oss. Når vi registrerer en privat strømavtale hos oss, etter aksept fra kunden, vil en eksisterende avtale hos annen leverandør automatisk opphøre da det ikke er mulig å ha to leverandører på samme måler. Derfor har selger opplyst deg om at vi vil ta oss av opphør hos tidligere leverandør. Vi har dessverre ingen innsikt til hvilken strømavtale du har hos tidligere leverandør, og kan derfor ikke garantere at du ikke har en bindingstid. Dette er derfor noe du som kunde selv må undersøke med tidligere leverandør dessverre. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss på ny, slik at vi kan se nærmere på saken. Du må gjerne henvise til dette innlegget, og til meg. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås per tlf: 38 10 00 80, eventuelt per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi