NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Norgesenergi i flere år men i begynnelsen av februar ønsket jeg å bytte leverandør. Valgte Tinde som ny leverandør men dagen etterpå ringte det en selger fra Norgesenergi som kunne gi meg et nytt og bedre tilbud om jeg valgte å ikke knytte meg til Tinde. Fikk beskjed om av selger om at angreretten kunne de fikse med Tinde så jeg slapp og tenke på å sende inn angrerettsskjema selv. Etter at to uker var godt så fikk jeg en telefon fra Tinde som ønsket meg velkommen som kunde, jeg svarte at dette var sagt opp siden jeg fortsatte avtalen med Norgesenergi. Selger hos Tinde fortalte meg da at Norgesenergi ikke kunne si opp avtalen på mine vegner uten skriftlig godkjennelse fra meg. Jeg sa at jeg ikke ønsket et kundeforhold hos Tinde og i dag fikk jeg en regning på 1650,- for brudd på avtalen. Dette nektet både Norgesenergi og dekke samt at Tinde ikke ville slette kravet. Så da sitter jeg med en regning på 1650,- som jeg må betalt i tillegg til allerede dyre strømpriser.
Hei Håkon, Det er dessverre vanskelig for meg å gi deg en god forklaring på hva som kan ha skjedd her, uten at jeg har informasjon om ditt kundebilde hos oss. Når vi registrerer en privat strømavtale hos oss, etter aksept fra kunden, vil en eksisterende avtale hos annen leverandør automatisk opphøre da det ikke er mulig å ha to leverandører på samme måler. Derfor har selger opplyst deg om at vi vil ta oss av opphør hos tidligere leverandør. Vi har dessverre ingen innsikt til hvilken strømavtale du har hos tidligere leverandør, og kan derfor ikke garantere at du ikke har en bindingstid. Dette er derfor noe du som kunde selv må undersøke med tidligere leverandør dessverre. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss på ny, slik at vi kan se nærmere på saken. Du må gjerne henvise til dette innlegget, og til meg. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås per tlf: 38 10 00 80, eventuelt per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har kontaktet norgesenergi 2 ganger og har møtt på en hyggelig kundeservice hver gang og blitt tilbudt et mobilabonnement som tilbyr meg det samme som som konkurrentene til en billigere penge
Hyggelig og vennlig hjelp. Personen hadde gode kunnskaper og ønsket å gjøre en god jobb. Fant et tilbud som jeg ble fornøyd med.
At min familie og venner kan få gleden av denne gode avtalen.
Hei Sølvi! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
God kundebehandling,bra priser,lite ventetid får å komme mellom på tlf.
Hei Mette! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Anbefaler Norgesenergi basert på pris nivå og servicenivå fra kundeservice senter.
Hei Hugo! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har inngått avtalegiro avtale får fortsatt regninger per post med fakturagebyr. Ringte kundeservice 40 min før stengetid, etter velkomstmelding. Melding: "Vi har nå stengt, våre åpningstider er fra 08:00-16:00". Sendte mail til kundeservice for 6 dager siden fortsatt ingen svar 🤔
Hei Hasan! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss, det ønsker vi selvfølgelig ikke! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Selv om du har Avtalegiro hos oss, er vi allikevel pliktig til å sende deg spesifikasjonene for hva som trekkes fra kontoen din. Dersom du ikke har registrert eFaktura i nettbanken din vil denne sendes per post. Du kan opprette eFaktura direkte i nettbanken med eFakturareferansen som står oppgitt på din faktura, eller via MinSide. Mvh Nina, NorgesEnergi