NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Anbefaler desverree ikke norges enerig, dårlgi kundeservice og kun fokus på mersalg samt å få meg over på en avtale med bindingstid som er rimlig i starten, men deretter ekstremt dyr. Kostandene kommer heller ikke godt nok frem. Det som er positivt med Norges er "min side" den gir en god oversikt over avtalen. Prisene kommer desverre ikke godt nok frem, men resterende er greit. Løpende status på hvor mye strøm som blir brukt fordelt på dager.
Hei Kjell G! Det er leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi i NorgesEnergi er opptatt av at du skal være fornøyd med den strømavtalen du har hos oss. Vi forsøker hele tiden å være tydelig i vår kommunikasjon rundt vilkårene som gjelder for avtalen, og vi ønsker å gi deg som kunde lave priser. Det er blant annet derfor vi har lansert Prismatch. Dersom du finner en avtale som er billigere hos et annet selskap matcher vi den avtalen i 30 dager. Du kan lese mer om prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Rebecca, Norgesenergi
Rask og god hjelp kom fort igjennom og hyggelige personer å snakke med.
Hei Jan J, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi
Fornøyd med service og bra informasjon og får veiledning
Hei Vo N, Tusen takk for koselig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt fin dag, og god helg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Hadde en kundeservice opplevelse som etterlot meg med en følelse av å ha verdi som kunde, jeg opplevde respekt og forståelse av en strålende kundebehandler. Takk!!
Hei Therese E.P, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din leverandør. Ønsker deg en god helg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Blir alltid møtt av positive og servile saksbehandlere.
Hei Bjørn R, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi
Bedre system på faktura. Har ikke fått melding om innbetalinger
Hei Helge F, Vi setter alltid stor pris på tilbakemelding, da vi alltid ser etter muligheter til å forbedre oss. Dersom du har spørsmål vedrørende faktura, må du gjerne ta kontakt per tlf 38 10 00 80, eventuelt kontakte oss per e-post: [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Det står på hvem som svarer , hvis en svare og har ingen peiling selvfølgelig han eller hun kan ikke svare , men totalt Norges energi , bra selskap
Hei Khafaf, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi