NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Megetgodt fornøyd med Norges Energi, rimelig å greit.
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Kilowatt prisen gikk opp ca én krone den mnd jeg byttet til Norges energi. Forbruket gikk opp med ca 100 kilowatt på samme tidspunkt uten at noe er endret hjemme.
Hei Torstein, Dersom man har en spotprisavtale vil prisen følge selve markedsprisen og spotprisen endres time for time. Dessverre har strømprisene steget den senere tiden. Dersom du har en variabel strømavtale skal du alltid varsles 14 dager før en eventuell prisendring. Når det gjelder selve forbruket mottar vi dette fra din lokale netteier. Dersom du mener forbruket er feil anbefaler jeg deg å kontakte netteier. Vi ønsker at du skal være fornøyd med avtalen din hos oss, håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av strømavtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Tar betalt 49 kr i mnd for et produkt dem kaller Prissikring og hva er det, Jo en mail de sender ut hver andre mnd med tilbud om fast pris ? Jeg har 3 avtaler så da trekker de 3x49 kr i mnd for et produkt som skulle vært sendt som en info til kunder. Lurer egentlig på lovligheten med dette produktet ?
Hei, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Prissikring er valgfritt. Dersom du ikke ønsker produktet kan du kontakte vårt kundesenter, så fjerner vi det selvsagt for deg. Du kan ringe oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
får fort svar i telefonen når du ringer og får svar på spørsmålet av samme person som svarte i telefonen
Hei Arvid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg lurer på strøm støtte . Men komme ikke frem på tlf !!!!jeg lurer på strøm støtte . Ville snakke med leverandør !!!
Hei Morten, Vi har for tiden stor pågang, og har derfor lengre behandlingstid enn normalt. Beklager derfor at du opplevde vansker med å få tak på oss. Det er din lokale netteier som har ansvar for kompensasjon som følge av strømstøtten. Dersom du ikke har mottatt kompensasjon på din nettleiefaktura anbefaler jeg deg å kontakte netteier, så vil de kunne hjelpe deg med dette. mvh Nina - NorgesEnergi
Selger manipulativ og opplyser heller ikke om bindingstid på 12 måneder! Jeg gjør deg en tjeneste og tjener ingenting på dette da jeg har timepris så spiller ingen rolle for meg om du vil spare penger på strømmen. Blir kvalm
Hei, Dersom man har en avtale med bindingstid skal man alltid få god informasjon om dette ved innsalg, og jeg beklager dersom du føler du ikke har mottatt tilstrekkelig informasjon. Vi ønsker gjerne å undersøke dette og håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Da vi ikke har bindingstid på 12 mnd for private strømavtaler, antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale. Ta derfor gjerne kontakt med vår avdeling for bedrift per tlf: 38 10 00 81. mvh Nina - NorgesEnergi
kommunikasjon er for meg viktig - og når det er et stort problem å få svar på forholdsvis enkle spørsmål så er jeg ikke fornøyd.
Hei Harald, Jeg beklager at du opplever at du ikke har fått svar på din henvendelse. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med det du måtte lure på, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi