NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettleie har økt med 400kr på 12 mnd (Spotpris avtale) Finn noen andre siden de her har blitt slu og skam dyr.
Hei, Kristoffer! Vi takker deg for din tilbakemelding. NorgesEnergi er en strømleverandør, og ikke et nettselskap. Vi har dessverre ingen innvirkning på nettleien. Nettleien vil ha lik pris uavhengig av hvilken strømleverandør du velger. Om du skulle ha andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisen var god uten påslag. Når den nå har økt ønsker jeg å sjekke andre.
Hei, Svein! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss så langt. Vi forstår at du nå ser deg rundt etter en ny leverandør. Vi har sett oss nødvendig til å sette opp prisen for å kunne fortsette å levere de tjenestene vi tilbyr i dag. Om du skulle ha noen spørsmål, eller om det er noe annet vi kan hjelpe deg med så er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ryddig og oversiktlig hjemmeside med min side som sentrum. God informasjon gjennom mail. Konkurranse dyktig angående strømpriser.
Hei, Jan! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og de tjenestene vi leverer til deg. Om du skulle ha noen spørsmål så kan du alltids ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Lurt meg inn i tilleggsavtaler. Sender dokumentasjon med at jeg har svart ok på melding som bekreftelse på inngåelse. Selskapet har kanskje jussen på sin side, og summen for betalte tilleggstjenester for min del er 2 år x 240kr. Det å ta dette videre med juridisk støtte og hjelp koster mer i tid og penger enn hva gevinsten for meg er. Imidlertid skremmende at selskapet tilbyr så dårlige produkter der en kamuflerer dette i innsalgsaituasjon! Helt sikkert en enorm inntjening på kort sikt hvis mange kunder har gått i samme tilleggstjeneste felles som meg:/ Ser i kommentarfeltet her at de oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice for den som er innsender av vurdering for å rette opp, men leser også av kommentarene at handling bak å rette opp feil er lav. Noe som også gjenspeiler min opplevelse! Ingen hensikt! Kommer ingen vei i dialog med selskapet!! Jeg skal spre dette budskap til flest mulig. For å gjøre mitt for at færrest mulig velger NorgesEnergi som leverandør. Dessverre har jeg selv hatt kundeforhold hos dem i over 15 år av selskapets 24 årig eventyr i markedet. Heier på nye utfordrende i markedet og scorer produktopplevelse og kundeopplevelse med NorgesEnergi som vannvittig dårlig! Ps: for Norges energi sin skyld, ikke bruk deres energi svar på denne tilbakemelding; bruk heller deres energi på forhåpentligvis skape gode kundeopplevelser for framtiden. Og slutt å skriv «ønsker deg en fantastisk dag» i enden av kundeklager! Det oppleves arrogant og bekrefter for meg som kunde at å forlate dere er det lureste en kan gjøre!
Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr mange forskjellige tjenester hos oss, noen ønsker disse tjenestene, andre ikke. I et innsalg skal alt være informert om, både på telefon, og videre i sms. Vi beklager dersom du føler deg lurt, det er ikke vår intensjon. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Etter to år observerte jeg at NorgesEnergi har hatt to tilleggsavtaler på mine strømmålere. Disse har de ikke solgt inn med god informasjon og de har kostet meg 120kr pr måle-enhet pr måned. Selskap gjort observant på min misnøye om at jeg føler meg lurt inn i tilleggsavtaler som har kostet meg ekstra 240kr i måneden. De avfeier mitt krav om tilbakebetaling , og avslutter dialogen med «Ønsker deg en fantastisk dag» Med slik holding og dialog vil jeg sterkt fraråde selskapet , og selv avslutter jeg mine avtaler.
Hei Tomas H Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Når det gjelder våre tilleggstjenester skal disse alltid informeres om ved inngåelse og man må aktivt takke ja til disse skriftlig dersom man ønsker å ha dem med på strømavtalen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Dei er veldig useriøs, lyge deg opp i sky og kreve 12 mnd binding, får ikkje til sendt verken info om avtalen, vanskelig og nå igjennom til dei på telefon, og kostnadene stemmer ikkje. Alt er tilleggstjeneste som er valgfritt, dei starter med full pakke som du sjølv må følgje med og avslutte når dei seie er 1 mnd fri og då automatisk avslutta ved ikkje videre bekreftelse. så fakturere dei berre videre og umulig og snakke med
Hei, Føle! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Inngikk avtale med Norges Energi over telefon. Ble lovd billige priser og god kundeservice. Har til nå blitt prakket på ekstra produkter som jeg takket nei til under telefonsamtalen, senere prakket på nye produkter som jeg nok en gang hadde takket nei til, og når jeg nå ønsket å si opp avtalen så får jeg beskjed om bruddgebyret på 3.000,-. Dette er det jo såklart informert om i en skriftlig avtale, men når man inngår en avtale via telefonsalg og blir bedt om å respondere på sms'en de sender umiddelbart for å bekrefte avtalen, så får man ikke lest dette. Man blir omtrent indirekte oppfordret til å ikke lese det ved at telefonselger oppfordrer til umiddelbar godkjenning av avtale (mens man snakker med dem på telefon), og hvordan skal man da kunne lese denne avtalen? Dette bruddgebyret burde det vært informert om muntlig ved telefonsalg. Dette er gråsone svindel og ufin praksis. Tomme ord om lave priser og god service, indirekte oppfordring til å signere/inngå avtale uten å kjenne avtalens helhet, og påprakking av tillegsprodukter man har takket nei til under samtalen. Dette er den absolutt dårligste kunderbehandlingen jeg har opplevd. Aldri mer inngå avtaler over telefon, og aldri mer Norges Energi.
Hei, Morten! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi