Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

useriøs, dårlig service, lyge for og sikre seg kunder

Omtale av  Føle M. S

Dei er veldig useriøs, lyge deg opp i sky og kreve 12 mnd binding, får ikkje til sendt verken info om avtalen, vanskelig og nå igjennom til dei på telefon, og kostnadene stemmer ikkje. Alt er tilleggstjeneste som er valgfritt, dei starter med full pakke som du sjølv må følgje med og avslutte når dei seie er 1 mnd fri og då automatisk avslutta ved ikkje videre bekreftelse. så fakturere dei berre videre og umulig og snakke med

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2024 15:18

Hei, Føle! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Nyttig (3)

Dårlig service og gråsone svindel

Omtale av  Morten E

Inngikk avtale med Norges Energi over telefon. Ble lovd billige priser og god kundeservice. Har til nå blitt prakket på ekstra produkter som jeg takket nei til under telefonsamtalen, senere prakket på nye produkter som jeg nok en gang hadde takket nei til, og når jeg nå ønsket å si opp avtalen så får jeg beskjed om bruddgebyret på 3.000,-. Dette er det jo såklart informert om i en skriftlig avtale, men når man inngår en avtale via telefonsalg og blir bedt om å respondere på sms'en de sender umiddelbart for å bekrefte avtalen, så får man ikke lest dette. Man blir omtrent indirekte oppfordret til å ikke lese det ved at telefonselger oppfordrer til umiddelbar godkjenning av avtale (mens man snakker med dem på telefon), og hvordan skal man da kunne lese denne avtalen? Dette bruddgebyret burde det vært informert om muntlig ved telefonsalg. Dette er gråsone svindel og ufin praksis. Tomme ord om lave priser og god service, indirekte oppfordring til å signere/inngå avtale uten å kjenne avtalens helhet, og påprakking av tillegsprodukter man har takket nei til under samtalen. Dette er den absolutt dårligste kunderbehandlingen jeg har opplevd. Aldri mer inngå avtaler over telefon, og aldri mer Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2024 15:19

Hei, Morten! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Nyttig (2)

Veldig dyrt

Omtale av  Gulfam B

Strøm er veldig dyrt hos de. Er ikke fornøyd.har sagt opp hos dem . Blir ferdig med bindings tiden i denne mnd 23 januar

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2024 15:24

Hei, Gulfam! Jeg forstår at du har en bedriftsavtale med oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen for en uforpliktende tilbud, eller om du vil gjøre noen endringer. tlf: 38 10 00 81 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Bruddgebyr på min NOK 3 000 er mislighold av kundens tillitt til avtalen.

Omtale av  Wiola

NorgesEnergi (NE) har fortsatt samme bruddavtaler som gjeldende for 2019. De har vel ikke fulgt med i tiden om at situasjonen for strømforbruker har endret seg dramatisk. Bruddgebyr er fremdeles NOK 3 000, PER MÅLER. Sitat: " Avtalen Bedrift Aktiv har 12 måneders oppsigelsestid da vi forvalter strømprisen opp til 12 måneder før forbruksdatoen." Sitat slutt. Selv om dette opplagt er en avgjørende faktor i valg av stømleverandør, så unnlater NE å opplyse om bruddgebyr eller størrelse på dette ved avtaleinngåelse. En evt. fordel med avtalen spises fort opp, og vel så det, om en går i fella som er lagt opp. Bruddgebyret er her et mislighold av kundens tillitt til avtalen. Kundeforholdet har heller ingen betydning. NOK 3 000 er et mimimumsbeløp, men svir likevel mest for mindre kunder.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2024 15:20

Hei, Wiola! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Dette er bedriftsavtaler, ment for de som driver bedrift. Forvaltningsavtaler har normalt oppsigelsestid, denne er ingen unntak. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Best i alt

Omtale av  Tom L

Oversiktlig med strømkonto, bra forsikring hvis man er uheldig. Anbefales.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2024 15:22

Hei, Tom! Veldig hyggelig at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe annet du trenger hjelp med tar du kontakt med kundesenteret vårt:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ran på høylys dag

Omtale av  William S

Ingen strømselskap uansett hvor proffe dere er får god omtale når dere raner befolkningen på høylys dag.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2024 15:21

Hei, William! Jeg kjenner ikke til din sak hos oss, men om det er noe du vil ha forklart hos oss så tar du gjerne kontakt med kundesenteret. Vi som strømleverandør produserer ikke strømmen, og har heller ingen innvirkning på spotpris. Det er strømprodusentene som lager strømmen, og strømprisen bestemmes på Nordpool, som er strømbørsen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Flott strømselskap

Omtale av  Frank

Stort sett fornøyd. Har ikke sett noe tilbud fra de ang billadder.

Svar fra NorgesEnergi
02.01.2024 09:15

Hei, Frank! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi har foreløpig ingen tilbud på elbillader, men kanskje det kommer i fremtiden. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR